Gå til innhold

Dere som har 3 barn og oppover vil dere se hit?

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nummer 3 og er så overlykkelig og glad og sjokkert og egentlig alt på en gang :-)

Men jeg klarer ikke å slippe frykten for at det kommer til å ende i SA/MA. Jeg har aldri (som jeg vet) opplevd å miste når jeg har vert gravid. Å når jeg leser rundt om så føler jeg alle som har vert/er gravide en eller annen gang har mistet. :-(

Jeg er så utrolig redd og føler meg så velsignet som ikke har mistet og er så redd for at det skal skje nå.

Det jeg lurer på er: er det noen av dere med 3 barn og oppover som ALDRI har opplevd SA/MA? Og kan berolige en fryktelig fortvilet og engstelig kommende 3barns mamma? Stor takk fra meg :-)

Anonymous poster hash: 91f3a...d07

Fortsetter under...

Jeg har fire barn og er så utrolig heldig (jeg forstår nok ikke fullt ut hvor heldig jeg faktisk er...!) at jeg aldri har opplevd å miste. Det går an :) (Og jeg vet jeg er heldig i forhold til mange andre)

Anonymous poster hash: 65277...bd6

Så godt å lese :-) rart hvordan noen ord fra andre kan berolige en person så mye :-)

Denne spiren betyr så utrolig mye for meg allerede. For bare litt over 2mnd siden mistet jeg noen som stod meg veldig nær. Å da sa jeg faktisk at jeg følte på meg at denne personen kom til å være med meg gjennom en graviditet. (Vi hadde et spesielt bånd og denne personen var sanndrømt å jeg var sanndrømt/klarsynt bare mot denne personen) Å vips her sitter jeg. Så jeg er Sååå redd for huleboeren min <3 tusen takk for beroligende svar :-)

Anonymous poster hash: 91f3a...d07

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...