Gå til innhold

Graviditetstest etter SA - hvor lenge kan den være positiv?

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel alt... Mistet i SA for 3 uker siden, og tenkte å ta en test for sikkerhets skyld, men finner selvfølgelig ikke de igjen (har en haug med strimler fra billig-test, som jeg har lagt en "lur" plass). Bestilte nye i dag, så tester til helga.. Regner med at den vil være negativ da, men er nysgjerrig på erfaringer herfra..?

Fortsetter under...

Kommer alt an på hvor langt du var på vei.

Etter min tidlige SA i uke 5, var testen negativ etter en liten uke.

Etter Ma i uke 11 tok det nesten 3 uker før testen var negativ igjen.

Anonymous poster hash: 4a0c3...bba

lurer litt på det samme. var igjennom en sa i jula.4uker og fire dager siden første blødningsdag.

tok en graviditetstest i dag da jeg føler meg litt gravid.den slo jo selvfølgelig ut.

lurer på om jeg er gravid på nytt eller om det bare er rester fra forige graviditet.var rundt ca 5-6 uker på vei når jeg mistet.hvor lenge er det lurt å vente på ny test for at det skal være stigning?

når jeg tok graviditetstesten i jula slo den ut på 2-3 uker,en liten uke etter slo den ut 1-2 uker så vet jo at hcgen var synkende.skikkelig iriterende at jeg ikke testet fram til den var negativ.nå må jeg gå å vente på tanta eller ny test...blææ

lurer litt på det samme. var igjennom en sa i jula.4uker og fire dager siden første blødningsdag.

tok en graviditetstest i dag da jeg føler meg litt gravid.den slo jo selvfølgelig ut.

lurer på om jeg er gravid på nytt eller om det bare er rester fra forige graviditet.var rundt ca 5-6 uker på vei når jeg mistet.hvor lenge er det lurt å vente på ny test for at det skal være stigning?

når jeg tok graviditetstesten i jula slo den ut på 2-3 uker,en liten uke etter slo den ut 1-2 uker så vet jo at hcgen var synkende.skikkelig iriterende at jeg ikke testet fram til den var negativ.nå må jeg gå å vente på tanta eller ny test...blææ

Jeg hadde ma med medisinsk abort i begynnelsen på desember, var 11+5 på vei. Jeg blødde i 10dager, å hadde eggløsning 4dager etterpå. Altså på julaften. Jeg ble gravid igjen men mistet i uke 5 nå. Du kan ringe til legen og si du tror du er gravid igjen å få tatt blodprøver (sjekke hcg) stiger den så er du gravid på nytt. Jeg tok en graviditetstest 3uker etter min ma den viste da ikke gravid og uka etter var den positiv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...