Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Både når det gjelder kjøkken generelt og IKEA-kjøkken spesielt. Ingen av oss har noen gang bygget nytt kjøkken før. Er interessert i tips om både hva vi bør gjøre og ikke bør gjøre. Benkeplate, vifte, hvitevarer? Veldig takknemlig for all hjelp! Anonymous poster hash: 77ba5...0c2
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Har ikke gjort det selv, men kan tenke meg at å se på bilder av forskjellige kjøkken er lurt. Ikea har også en snedig planlegger. Der kan du legge inn målene til kjøkkenet ditt også kan du "bygge" forskjellige kjøkken. Ta utskrift osv. Denne kan også fungere som en handle liste etterpå Anonymous poster hash: 4b2c9...133
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Mål opp rommet skikkelig med alle detaljer og legg målene inn i tegneprogrammet. Så går du på ikea og tegner litt og får hjelp av kjøkkendesignerne deres. Om du skal skru det selv er det ikke noe problem, men jeg hadde bestilt plukking av varer og evt hjemkjøring. Har akkurat montert ferdig kjøkkenet mitt og er veldig fornøyd. Lykke til! Anonymous poster hash: de442...ccb
n74 Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Lag mye benkeplass. Vi har valgt å sette stekeplatene inntil et høyskap, og familien kom med kritikk på det fordi de mente at det ble trangt å stå og røre i grytene. Men hadde vi hatt litt benk på begge sider så hadde vi ikke hatt nok plass til å bake feks.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Skuffer- så mange som mulig! Anonymous poster hash: 91a41...807
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Ikke kjøp hvitevarer der, vi kjøpe og måtte bytte ut alt etter tre år. Anonymous poster hash: 28bf1...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå