Gå til innhold

Hva har dere i skapet/skuffen under vasken på kjøkkenet?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha nytt kjøkken, og jeg skal ikke gå i fella og ha skap med bossbøtte under vasken en gang til.. Jeg trenger inspirasjon:)

Anonymous poster hash: 717f2...72a

Fortsetter under...

Skrevet

Hvorfor ble det feil? 

Her har vi fem forskjellige avfallsbokser(kildesorterer) og vaskemiddel/vaskeprodukter.

Skrevet

Hoper seg opp med rot inni der, og så er det det med at man må holde på å flytte seg når man rydder opp og sånn☺️ Blitt kresen på mine eldre dager!

Skrevet

Hoper seg opp med rot inni der, og så er det det med at man må holde på å flytte seg når man rydder opp og sånn☺️ Blitt kresen på mine eldre dager!

Er enig med deg, det skjer her også. Men hvor har dere søppelbøttene da?

Anonymous poster hash: cb93c...5f6

Skrevet

Vi har restavfallskasse og vaskemidler. 

Skrevet

Søppelbøtte og vaskemidler. Barnesikring på den døra, for det skapet er det mest spennende på hele kjøkkenet. ;)

Annonse

Skrevet

Trodde det var på påbudt å ha søppelbøtta i skapet under vasken jeg......;)

Neida, har søppelbøtte og kompostspann der. Samt en eske med metallpuss som ikke har vært tatt frem på en stund.

Skrevet

Har en stor dyp skuff, hvor jeg har søppelbøtte til matavfall, 2 bøtter, en til hundemat og en til vaskemidler og maravfallsposer. Til annen sortering har jeg 2 store poser i boden. Og vanlig restavfall har jeg i en kurv på på kjøkkenet. :)

Anonymous poster hash: a77fa...fe1

Skrevet

Dobbelt skap under vasken. Restavfallsspann skrudd fast på ene døren og matavfall på den andre. I selve skapet er det utstyr til blomster og vaskebøtte og diverse vaskemidler. Rent og ryddig i mitt skap :-)

Anonymous poster hash: efbbf...4d3

Skrevet

Har skuff, trekker ut de 2 nederste panelene på en måte. Har 6 sorteringsbøtter til søppel og vaskemidler. Over det har jeg en liten skuff der det ligger oppvaskbørste og diverse.

Skrevet

Her er det kun rottefeller. 

Anonymous poster hash: c492a...217
Skrevet (endret)

Skuff, med søppelbøtter. Aldri opplevd rot der, men hvis ting generelt har en tendens til å hope seg opp, blir det vel neppe noen forandring på det av at søppelkasser flyttes noen skap.

Endret av beef sister
Skrevet

Skuff med fire søppelbøtter til kildesortering har vi.

Anonymous poster hash: 7460a...579

Annonse

Skrevet

Vi har varmtvannstanken der ( veldig liten tank :-() også har vi rengjøringsmidler :-)

Skrevet

Dyp skuff med boss-, papir- og plastdunk :)

Vaskemidlene står i overskap, og d mener jeg alle med små barn burde ha ;)

Anonymous poster hash: 67711...c1f

Skrevet

Tusen takk for alle svar!:):)

Jeg har tenkt litt på skuffe med sorteringsbøtter, vanskeligere å stue rot nedi der:p likte godt siste ideen over meg her, med både papp, plast og søppel. Dette skal sjekkes!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...