Gå til innhold

Liker virkelig de fleste damer høye mørke menn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst med tattiser og magemuskler også?

Jeg har alltid fått høre at jeg er så rar som heller sikler etter litt bamsete blonde menn. Jeg liker absolutt ikke vaskebrett på magen og masse tattiser. Gjerne litt store armer som kommer av fysisk arbeid osv, men ikke bole armer.

Anonymous poster hash: 6ab7b...9e6

Skrevet

Jeg elsker høye, mørke menn med muskler! Er heldigvis gift med en! ;)

Misliker tattiser da...

Anonymous poster hash: e6c72...7ce

Skrevet

Tja! Trenger ikke være veldig høye nei, over 180. Men mørke ja 😘 ikke store muskuløse, men veltrent 😊 heldigvis funnet min drømmemann som ser akkurat sånn ut! Pluss brun/grønne øyne 😊 høres helt nyforelska ut, men altså vært sammen i over 6 år 😊

Anonymous poster hash: 2b76f...41a

Skrevet

Jeg blåser i om de er mørke, blonde eller rødhårete, asiatiske eller afrikanske. Jeg kan bli tiltrukket av menn med veldig ulikt utseende. Men høy er et must for meg. Ikke to meter, men høyere enn meg (som er 1,75),

Anonymous poster hash: 61c42...e6c
Skrevet

Jeg har vel alltid sagt at jeg liker best høye mørke menn. Er kanskje de som er mest picture perfect for meg! MEN meg ender ALLTID opp med en som er både middels høy og blond .. Akkurat som meg selv :P

Anonymous poster hash: 5a4f8...4da

Skrevet

Har alltid innibilt meg at jeg gjør det, men endte likevel opp med drømmemannen som er liten og lys ;) 

Anonymous poster hash: 5cebb...000
Skrevet

har en mørk muskel mann med tattiser men har er ikke veldig høy. jeg fallt for smilet hans, å at han er så snill. utseende var liksom bare en bonus. :)

Anonymous poster hash: bdf4f...627
Skrevet (endret)

Jeg foretrekker høye menn ja. Hårfargen er ikke så viktig, men det er sjelden jeg blir tiltrukket av lyshårede menn. Min mann er høy og mørk.

Ed. Skriveleif

Endret av Helene Harepus
Skrevet

Er det en korrelasjon mellom mørkt hår og tattiser?

Jeg tiltrekkes ofte helst mot mørke menn, men har vært sammen med flest lyse.

Skrevet

De fleste damer liker menn.

Det var ikke spørsmålet her. Spørsmålet var om det er slik at damer som liker menn foretrekker det utseendet som HI beskriver.

Skrevet

Motsatt. Alltid likt høye lyse menn. Har nå en lys mann som er helt vanlig høy da 1.80. Var sammen med en 1.93 mørk mann før (far til barna mine).

Anonymous poster hash: b9dcd...7de

Skrevet

Liker også godt "litt bamsete", lyse menn. Bør være høy da. Gift med en sånn. Var likevel personlighet som var avgjørende.

Ikke tiltrukket av muskelbunter eller de med mange tatoveringer. Mørke menn er fint da. Trente menn også, men ikke for tynne.

Anonymous poster hash: d1d35...e00

Skrevet

Likar mørkhåra menn, helst ca 1,80m. Kan vere alt frå 72-100 kilo, det er ikkje så nøye. Viktig med god humor og glimt i auget.

Aldri følt meg tiltrekt av ein asiat før, når eg tenkjer meg om. Kanskje berre tilfeldig.

Anonymous poster hash: 6bede...0d7

Skrevet

Foretrekker høge menn med rødt hår. Bryr meg ikkje heilt om tatoveringer eller muskler akkurat. 

Anonymous poster hash: acf09...94a
Skrevet

For meg spiller høyden virkelig ikke noen rolle.

Anonymous poster hash: e81f2...4b1

Skrevet

Foretrekker definitivt mørke menn, men høyden kan være nøyaktig det samme så lenge han ikke er veldig mye lavere enn meg som er 172

Anonymous poster hash: 2e87e...020

Skrevet

Høye, lave, mørke, lyse, ikke hår, muskler, bamser, tattiser, ikke tattiser, tynne. Ja, jeg liker alle jeg. Og har vært forelsket i temmelig forskjellige menn da det kommer til utseende.

Anonymous poster hash: 19a02...863
Skrevet

Jeg har vært forelsket i forskjellige typer menn, men min type er nok på min høyde og mørkhåret. Høye menn er skummelt (hjelper ikke så veldig at mannen her er på min høyde, men har muskler og er bred som et skap :D)

Anonymous poster hash: 119f0...0f4
Skrevet

Jeg er svært snever i mine tiltrekningspreferanser, og har aldri blitt seksuelt tiltrukket til en mann uten det "riktige" utseende. Han må være høy, har helt mørkt hår og har blå/grønne øyer. Store muskler og tattiser bryr jeg meg fint lite om, egentlig syns jeg det er litt "bolegutt"...

Jeg har flere ganger tenkt med meg selv at jeg er svært overfladisk, men jeg klarer rett og slett ikke å få den fysiske tiltrekningen av menn med annet utseende. Jeg syns egentlig det er helt merkelig at jeg er skudd sammen slik, det gjør jo at utvalget av menn blir betraktlig mindre :P

Anonymous poster hash: 8a5d4...fef
Skrevet

Jeg liker mannen høy og mørkhåret ja. Og litt kraftig bygd med muskler. Har heldigvis funnet meg en sånn! :)

Anonymous poster hash: 9a622...5dd
Skrevet

når jeg tenker frem en mann så er han høy, kraftig, skjeggete, mørkt hår og brune øyne. Han er tight i kroppen og har en djevelsk Glimt i øynene.

I virkeligheten har jeg hatt kjærester i alle varianter, for det er jo personligheten jeg egentlig tenner på.

Anonymous poster hash: 1584e...41d

Skrevet

Det var ikke spørsmålet her. Spørsmålet var om det er slik at damer som liker menn foretrekker det utseendet som HI beskriver.

Det var svar på spørsmålet, bare synd at du ikke forstod det. I dråpetellerutgave: De fleste damer liker menn, men det er også alt de har felles.

Skrevet

Det var svar på spørsmålet, bare synd at du ikke forstod det. I dråpetellerutgave: De fleste damer liker menn, men det er også alt de har felles.

Ja, det var synd, gitt. Gud, så drittlei jeg er av deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...