Gå til innhold

14 uker på vei. føler meg ikke gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde det helt likt jeg også så ikke uroe deg, dette er helt normalt!

Dersom du ikke har smerter eller blødninger med smerter så skal ting være i den skjønneste orden.

Jeg kjente meg ikke gravid igjen før jeg var ca 18 uker på vei da jeg begynte å kjenne små spark fra babyen. Men er du veldig bekymret, og ikke klarer å slappe av med dette så anbefaler jeg at du får bestillt deg tidlig ultralyd.

Jeg fikk i tillegg en stor blødning i uke 14, og det ble bestilt UL for å forsikre oss om at barnet hadde det bra. Barnet hadde det kjempefint, blødningen kom av at morkaken hos meg hadde festet seg langt nede ved livmormunnen, og der hadde den fått en blødning. Etterhvert som livmoren har vokst (er nå i uke 23) så har livmoren dratt morkaken vekk fra mormunnen og alt er i skjønneste orden.

Jeg glemmer ALDRI synet av den svært så livlige lille som sprellet og strekte seg i uke 14 :hjerter:

Gjest Runforit

Jeg er 15 uker og kjenner det godt, men ikke hele tiden. Puppene er kun ømme når jeg jogger, men har stikninger med jevne mellomrom pluss at jeg av og til kjenner bevegelse(så rart).

Jeg har kjøpt Angelsound slik at jeg kan høre babyen hver uke. Ganske utrolig følelse å høre det lille hjertet :) 

Mitt første svangerskapssymptom var dulting i magen rundt uke 20. Før dette var det ingenting som skulle tilsi at jeg var gravid (manglende mensen da) Syns det var spesielt rart da jeg både var kvalm og hadde bekkensmerter tidlig med de to første. Men fant ut at det bare var lurt å nyte det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...