Gå til innhold

Åy...jeg er visst gravid :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Tok en gravuditetstest i går kveld, den var positiv. Nå når jeg stod opp tok jeg en clearblue digital. Og jaggu sto det gravid 2-3 på den :-)

Jeg er så i sjokk, glad, overrasket, spent. Ja alt på en gang. Det kom så uventet da vi kun har hatt sex en gang p.g.a livssituasjon. Så her har det jaggu klaffet godt :-)

å for å gjøre meg ekstra nervøs nå når jeg nettopp har funnet det ut, sklei jeg rett på rumpa utenfor huset da jeg skulle lufte hunden. Tror dere det er farlig?

Gleder meg til å følge dere andre. Dette blir så spennende da dette blir siste barnet vårt:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144195459-%C3%A5yjeg-er-visst-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer,falt også på rumpa for en stund siden og ble litt nervøs. Men var jo lege forrige uke og fikk høre hjertelyden som lå da fine 170 slag i minuttet. Så det har nok gått heeeelt fint med den lille da du datt.:) :)

Du er nok trygg mtp fallet :) Jeg triller ned trappa her opptil flere ganger i måneden hver gang jeg er gravid, jeg eier ikke balanse når jeg er gravid. Det har alltid gått fint, men jeg blir jo veldig forslått... Bekkenet og ryggen har tatt knekken pga det. Det er enda mindre fare for skader når du er kort på vei :)

Gratulerer så mye med svangerskapet og lykke til videre :)

Anonymous poster hash: 1d208...198

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...