Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Nelly og salando har bare cup opp til D. Og bikiniene jeg finner, er kjedelige og enkle. Vil ha to, tre fine bikinier som kan være med på bryllupsreise. Anonymous poster hash: eb81b...905
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 change.com 😊 Anonymous poster hash: 02638...b35
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Jeg kjøpte min på en liten undertøysbutikk. Kjempefin og noe som ikke alle har....men litt dyr da. Så vil anbefale deg å gå innom undertøysbutikk hvis det er det der du bor Anonymous poster hash: 55855...007
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Må forresten være en nettbutikk, da jeg ikke har anledning til å dra innom butikker. Anonymous poster hash: eb81b...905
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Kanskje du finner noe på en av de nettsidene her? http://www.womenslines.no/produkt/badetoy/bikini/bikinioverdel-kosun-iv http://change.com/no/aruba.html http://www.bravissimo.com/products/swimwear/bikinis/#/1?cup=e Anonymous poster hash: 55855...007
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Tipper at du skal ha 70F. Anonymous poster hash: d7a1b...a6b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Tipper at du skal ha 70F. Anonymous poster hash: d7a1b...a6b Hæ? Jeg er ikke HI, men hva slags kommentar er det? Jeg bruker 75 E jeg også. Det er størrelsen min, tipper du ut fra et anonymforum uten bilde at jeg også egentlig burde brukt en annen str? Anonymous poster hash: f039d...6c1
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 Evasunderklader.se er veldig bra! Har handlet der flere ganger.😊 Anonymous poster hash: d1d8f...eaf
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Tipper at du skal ha 70F. Anonymous poster hash: d7a1b...a6b Hæ? Jeg er ikke HI, men hva slags kommentar er det? Jeg bruker 75 E jeg også. Det er størrelsen min, tipper du ut fra et anonymforum uten bilde at jeg også egentlig burde brukt en annen str? Anonymous poster hash: f039d...6c1 He he, nei da. Jeg tok utgangspunkt i at VELDIG mange bruker feil størrelse, og ikke vet det selv. Da tror se gjerne selv at de bruker 75E, for det kan de kjøpe i vanlige butikker. 70F må du på spesialbutikk for å kjøpe. Men selvfølgelig, det kan godt hende HI vet hvilken størrelse hun er... Ellers en anbefaling til alle: gå på en undertøysbutikk og bli målt. Mange av dere vil bli overrasket.... Anonymous poster hash: d7a1b...a6b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Tipper at du skal ha 70F. Anonymous poster hash: d7a1b...a6b Hæ? Jeg er ikke HI, men hva slags kommentar er det? Jeg bruker 75 E jeg også. Det er størrelsen min, tipper du ut fra et anonymforum uten bilde at jeg også egentlig burde brukt en annen str? Anonymous poster hash: f039d...6c1 He he, nei da. Jeg tok utgangspunkt i at VELDIG mange bruker feil størrelse, og ikke vet det selv. Da tror se gjerne selv at de bruker 75E, for det kan de kjøpe i vanlige butikker. 70F må du på spesialbutikk for å kjøpe. Men selvfølgelig, det kan godt hende HI vet hvilken størrelse hun er... Ellers en anbefaling til alle: gå på en undertøysbutikk og bli målt. Mange av dere vil bli overrasket.... Anonymous poster hash: d7a1b...a6b Jepp, jeg blir like overrasker hver gang jeg entrer Change, jeg! Den ene gangen er jeg en C-cup, den andre gangen en d-cup, andre ganger er jeg e eller f-cup og en gang var jeg faktisk h-cup. Nei, jeg går ikke opp og nedi vekt, men som du ser så måler de feil en av kjerringene prøvde seg på øyemål, for hun var såååååå flink. Jepp, akkurat såååååå flink at puppene velta ut av bhen hun henta. Anonymous poster hash: 4c746...576
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #11 Skrevet 27. januar 2015 Jeg har størrelse 34GG og kjøper alt mitt under- og badetøy her http://www.brastop.com/og www.bravissimo.com Jeg hadde noen få bomkjøp før jeg fant helt riktig størrelse, men nå VET jeg min størrelse i aktuelle merker. Det er kjedelig å måtte betale toll, men ellers er jeg veldig fornøyd med begge nettstedene. Brastop er litt billigere, bravissimo har litt bedre utvalg. På brastop betaler jeg sjelden mer enn 200 kroner for BHer som både passer og er feminine, pene og av god kvalitet. Anonymous poster hash: 84e1c...e29
JessicaM50 Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Tipper at du skal ha 70F. Anonymous poster hash: d7a1b...a6b Hæ? Jeg er ikke HI, men hva slags kommentar er det? Jeg bruker 75 E jeg også. Det er størrelsen min, tipper du ut fra et anonymforum uten bilde at jeg også egentlig burde brukt en annen str? Anonymous poster hash: f039d...6c1 He he, nei da. Jeg tok utgangspunkt i at VELDIG mange bruker feil størrelse, og ikke vet det selv. Da tror se gjerne selv at de bruker 75E, for det kan de kjøpe i vanlige butikker. 70F må du på spesialbutikk for å kjøpe. Men selvfølgelig, det kan godt hende HI vet hvilken størrelse hun er... Ellers en anbefaling til alle: gå på en undertøysbutikk og bli målt. Mange av dere vil bli overrasket.... Anonymous poster hash: d7a1b...a6b De selger 70F på lindex, så nei, man må ikke på spesialbutikk. Men er noe forskjell i utvalget fra butikk til butikk da, det skal sies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå