Ønskespiren Skrevet 26. januar 2015 #1 Del Skrevet 26. januar 2015 Hei dere, jeg fant ikke noen tråd for dette, så jeg lagde min egen. Jeg er ei jente på snart 21 år som har gått på p-piller i godt over 3 år. Før jeg begynte hadde jeg uregelmessig mens. Litt før jul sluttet jeg på pilla pga plager og gikk derfor over til kondom. Jeg er i fast , stabilt forhold og vi har kun brukt kondomen når det nærmer seg for han, altså er det alltid en viss sjanse. Jeg er ekstremt babysyk og blir nesten litt deprimert av å få mensen. Ikke at vi prøver å få barn, men tanken kribler alltid litt i magen. Første mens etter p-pilleslutt kom 2 uker forsinket. 2-3 uker etter dette fikk jeg en liten blødning som minnet om gammelt mensblod og varte i underkant av 1 døgn. Nå er jeg 5 dager på etterskudd av "forventet mens" og det første som slo meg var festningsblødning. Likevel lurer jeg på, kan blødningen komme av noe annet? Jeg vil egentlig ta test, men vil helst høre hva dere tenker først. Kjør debatt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144195436-hva-tror-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Del Skrevet 26. januar 2015 Ofte bruker kroppen litt tid på å komme tilbake til normalen etter pilleslutt. Det kan ta lang tid fra første blødning etter pilleslutt til neste. Men det er jo også de som blir gravide på første forsøk etter p- pilleslutt. Men siden dere har vært nokså forsiktige skal det jo litt til. Uansett Lykke til! Anonymous poster hash: f0802...1e1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144195436-hva-tror-dere/#findComment-146973578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Del Skrevet 27. januar 2015 Hei dere, jeg fant ikke noen tråd for dette, så jeg lagde min egen. Jeg er ei jente på snart 21 år som har gått på p-piller i godt over 3 år. Før jeg begynte hadde jeg uregelmessig mens. Litt før jul sluttet jeg på pilla pga plager og gikk derfor over til kondom. Jeg er i fast , stabilt forhold og vi har kun brukt kondomen når det nærmer seg for han, altså er det alltid en viss sjanse. Jeg er ekstremt babysyk og blir nesten litt deprimert av å få mensen. Ikke at vi prøver å få barn, men tanken kribler alltid litt i magen. Første mens etter p-pilleslutt kom 2 uker forsinket. 2-3 uker etter dette fikk jeg en liten blødning som minnet om gammelt mensblod og varte i underkant av 1 døgn. Nå er jeg 5 dager på etterskudd av "forventet mens" og det første som slo meg var festningsblødning. Likevel lurer jeg på, kan blødningen komme av noe annet? Jeg vil egentlig ta test, men vil helst høre hva dere tenker først. Kjør debatt! Det lureste er å bare ta en test, vanskelig for oss å gjette. Dessuten kan det ta inntil 1 år før kroppen og syklusen er i gang igjen. Anonymous poster hash: 982d4...4c1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144195436-hva-tror-dere/#findComment-146974019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå