Gå til innhold

Veldig vondt i/bak/under ribbeina

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier - jeg har veldig vondt i området rundt ribbeina på høyre side. Jeg er nå i uke 21, og har kjent disse smertene litt til og fra de siste månedene. Men nå i dag har det gjort vondt hele dagen. Jeg tror jo egentlig det bare er muskulært, men blir litt bekymra når det gjør så mye vondt. Jeg klarer å "strekke ut" litt, men det hjelper ikke så veldig mye. Babyen ligger langt ned i livmora, kjenner godt bevegelser helt nede mot skambeinet, på begge sider, men mest på høyre side, så det kan ikke være at babyen sparker helt opp til ribbeina.

Jeg regner jo med at dette er muskulært, men kjenner jeg blir litt bekymra. Har som sagt kjent det til og fra lenge, men i dag har det vært ekstra ille, og det føles som om ingenting hjelper.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144195392-veldig-vondt-ibakunder-ribbeina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som overskriften sier - jeg har veldig vondt i området rundt ribbeina på høyre side. Jeg er nå i uke 21, og har kjent disse smertene litt til og fra de siste månedene. Men nå i dag har det gjort vondt hele dagen. Jeg tror jo egentlig det bare er muskulært, men blir litt bekymra når det gjør så mye vondt. Jeg klarer å "strekke ut" litt, men det hjelper ikke så veldig mye. Babyen ligger langt ned i livmora, kjenner godt bevegelser helt nede mot skambeinet, på begge sider, men mest på høyre side, så det kan ikke være at babyen sparker helt opp til ribbeina.

Jeg regner jo med at dette er muskulært, men kjenner jeg blir litt bekymra. Har som sagt kjent det til og fra lenge, men i dag har det vært ekstra ille, og det føles som om ingenting hjelper.

Jeg har dette også. Er i uke 19. Jeg har hatt dette hver graviditet. Dette er min tredje. Tror vel også egentlig det er muskulært, har egentlig aldri fått svar på hvorfor det er slik. Det jeg kan fortelle deg er at det er borte så fort graviditeten er over, i hvert fall vært slik for meg. Tenker du uansett kan nevne det ved neste kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...