Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Magen blir større og større, bekkenet skrangler og jeg føler meg rett og slett ikke helt komfortabel med kroppen for tiden... Men sex må en jo ha ny og ne ihvertfall for mannens del, personlig klarer jeg meg uten siden jeg ikke får puste når jeg ligger på rygg...ubehag i bekkenet når han står bak meg og føler meg som en svær flodhest når jeg sitter oppå. Hurra... Noen som har noen gode ideer? Anonymous poster hash: 91f8a...cd4
Gjest Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Sorry..... det der hadde jeg ikke orket. Bare for mannen skyld! Men ellers funker vel doggy og skje?
februarprins2013 Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 fra siden var det eneste jeg orket på slutten at han ligger mot ryggen din
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Skje var det det gikk i her på slutten, jeg liggende på siden og mannen inn bakfra. Anonymous poster hash: c3d38...f12
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Har blitt mest skje i mine svangerskap også. Hans mage mot min rygg, liggende på siden. Det fungerer greit for både skranglete bekken og store mager. Anonymous poster hash: ba35b...fd8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Da er det vell bare til å hive seg rundt (bokstavelig talt ), dere var rimelig samkjørte i tipsingen så jeg får prøve det HI Anonymous poster hash: 91f8a...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå