Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Trenger litt starthjelp og veiledning, så kjøpte denne boken. Jeg vet hva sunn mat er, men trenger noe å følge. Men jeg forstår ikke helt greia. Hadde sett for meg dagsmenyer, men det er det ikke. Noen som kan hjelpe meg å få det inn med teskje Anonymous poster hash: 6a16d...cb2
Ladybird2014 Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Det er meir ei gradvis omlegging av livsstil, forstår at du saknar dagsmenyar, det gjorde eg og! Men start med å lage deg ein måltidsrytme, t.d frokost 8, lunsj 12, middag 16 og kvelds 20. Og eit par mellommåltid i løpet av dagen. Og så planlegg du sjølv kva du et første, andre, tredje veka osb, med hjelp frå boka.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Så jeg kan ta litt fra alle ukene med en gang, selv om jeg gjør det gradvis etter boka? Hvis du forstår? Anonymous poster hash: 6a16d...cb2
Ladybird2014 Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Ja, det tenker eg du kan. Om det passer deg betre å gjere fleire endringar med ein gong. For meg blei programmet i boka litt for gradvis, eg treng ein meir tydeleg start, om du forstår:) Du kan lese meir på fraiva.no
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Bare som en liten oppmuntring: Jeg er i gang med 2. uke nå, og har etter ni dager gått ned 1,6 kg og er faktisk synlig slankere rundt livet. Sukker- og matsuget er også borte. Det virker! :-) Anonymous poster hash: 964b7...75b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Bare som en liten oppmuntring: Jeg er i gang med 2. uke nå, og har etter ni dager gått ned 1,6 kg og er faktisk synlig slankere rundt livet. Sukker- og matsuget er også borte. Det virker! :-) Anonymous poster hash: 964b7...75b Men hva har du endret på? Første uka er å bytte ut sukkeret. Har du endret noe annet også? Anonymous poster hash: 6a16d...cb2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Bare som en liten oppmuntring: Jeg er i gang med 2. uke nå, og har etter ni dager gått ned 1,6 kg og er faktisk synlig slankere rundt livet. Sukker- og matsuget er også borte. Det virker! :-) Anonymous poster hash: 964b7...75b Men hva har du endret på? Første uka er å bytte ut sukkeret. Har du endret noe annet også? Anonymous poster hash: 6a16d...cb2 Første uka har jeg kuttet ut alt med sukker i. I tillegg har jeg vel egentlig tyvstartet litt på noen av de andre ukene ved å spise mer fisk, grove kornprodukter og mer frukt og grønt, uten at jeg egentlig har systematisert det. Har brukt mandler og klementiner når jeg har fått "lyst på noe". Skåldete mandler er kjempegodt og fungere supert som "godteri". Har også drukket mer av favoritt-teene mine. Jeg liker godt en lakriste, som er veldig søt og god uten sukker. Jeg har bare prøvd en av oppskriftene hittil, og det er brødet. Det var veldig godt, men med utrolig dyre ingredienser. Anonymous poster hash: 964b7...75b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 Bare som en liten oppmuntring: Jeg er i gang med 2. uke nå, og har etter ni dager gått ned 1,6 kg og er faktisk synlig slankere rundt livet. Sukker- og matsuget er også borte. Det virker! :-) Anonymous poster hash: 964b7...75b Men hva har du endret på? Første uka er å bytte ut sukkeret. Har du endret noe annet også? Anonymous poster hash: 6a16d...cb2 Første uka har jeg kuttet ut alt med sukker i. I tillegg har jeg vel egentlig tyvstartet litt på noen av de andre ukene ved å spise mer fisk, grove kornprodukter og mer frukt og grønt, uten at jeg egentlig har systematisert det. Har brukt mandler og klementiner når jeg har fått "lyst på noe". Skåldete mandler er kjempegodt og fungere supert som "godteri". Har også drukket mer av favoritt-teene mine. Jeg liker godt en lakriste, som er veldig søt og god uten sukker. Jeg har bare prøvd en av oppskriftene hittil, og det er brødet. Det var veldig godt, men med utrolig dyre ingredienser. Anonymous poster hash: 964b7...75b Einig ang brødet! Nydeleg godt og sunt, men all så dyrt! Og Berit Nordstrand sa i intervju at dei baka desse kvar dag..! Blir nokre kroner det på ein månad..! Anonymous poster hash: 3e78d...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå