Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Noen som jobber i Læringsverkstedet bhg? Lurer på ordningen rundt feriepenger der, og om dere legger av penger hver mnd selv eller om det blir en utbetaling i juni slik som mange andre steder. Skal begynne å jobbe som ped leder der og prøver vell egentlig å finne ut om lønnen jeg er tilbudt er inkludert feriepenger eller ekskludert feriepenger. Noen? Anonymous poster hash: 8cd64...c69
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Lønn er ALDRI inkludert feriepenger! I arbeidskontrakten din skal det gå klart fram hvor % av årslønnen din du skal få utbetalt av feriepenger (det kan evt. bare henvises til lovverk og tariffvtale) Prosentsatsen avhenger av om dere har 4 eller 5 uker ferie. Anonymous poster hash: 1c25f...87f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Det hender enkelte bedrifter gir en årslønn inkludert feriepenger. Vært borti det i to tilfeller. Da ble månedslønn mindre men utbetalt feriepenger i juni så totale årslønn ble det jeg var tilbudt. Anonymous poster hash: 3b5f1...c1e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Det hender enkelte bedrifter gir en årslønn inkludert feriepenger. Vært borti det i to tilfeller. Da ble månedslønn mindre men utbetalt feriepenger i juni så totale årslønn ble det jeg var tilbudt. Anonymous poster hash: 3b5f1...c1e Ja selvfølgelig er årslønnen er inkludert feriepenger:) Månedslønnen du får utbetalt er derimot ikke inkludert feriepenger. Du får jo lønn for kun de ukene du faktisk jobber (for de fleste vil det si 11 måneder) og feriepenger når du har ferie (eller eventuelt feriepengene utbetalt en gitt åned i året uavhengig når du ahr feire) Anonymous poster hash: 1c25f...87f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå