Gå til innhold

Anbefalte innlegg

IKM lørdag 28/2. Kommer til å teste et par dager før.

Første syklus med dobbel pergokur, og hadde eggløsning søndag eller mandag. Har hatt murringer i et par dager, og nå har også kvisene meldt sin ankomst - slik som alltid i dpo land.. Så har vel egentlig mistet litt troen på denne pp.

7 eller 8 dpo i dag, og som forventet var testen negativ. Litt tidlig da :) 

Anonymous poster hash: 8213f...25b

Fortsetter under...

Har ingen forventninger, men pleier på mensen på dagen, og den har foreløpig ikke meldt seg 😮 blir spennende 😬

Jeg tror den spottinga kan være noe bra jeg...kanskje spottingen stopper så kommer det ingenting annet enn en positiv test 😁👏👏👏

Har ingen forventninger, men pleier på mensen på dagen, og den har foreløpig ikke meldt seg 😮 blir spennende 😬

Jeg tror den spottinga kan være noe bra jeg...kanskje spottingen stopper så kommer det ingenting annet enn en positiv test 😁👏👏👏

Dette er jo spennende! Håper den holder seg laaaangt unna i 9 mnd 😉

Jeg lurer på en ting, rett ved siden av hoftebeinet på høyre side litt lavere enn navlenivå ( ca der eggstokkene er hvis jeg kan anatomien riktig) så har jeg vondt når jeg trykker som om jeg har ett blåmerke der. Jeg trenger ikke trykke engang for jeg føler det bare jeg stryker over, føles akkuratt som ett blåmerke men jeg har ingen blåmerke der og husker ikke å ha dunka meg der heller. Kan jeg sette det på listen over symptomer eller har det ingen betydning?

kanskje det faktiskt er ett blåmerke og jeg bare skaper meg, men er jo lov å symptomjakte frem til tanta kommer 😁

Her var det blendahvit test igjen i helgen 😔 så da får vi se... Neste er ikm 26 i uke 13. Men får se. Da tr valgte å komme i dag en dag før.Etter over et år prøving orker jeg snart ikke mer. Har fått henvisning til gu for fertilitet test, gruer meg til og levere den da frykten er og være ufrivillig barnløse ...

Lykke til til alle andre. Fortsatt mange dager igjen så noen må vel bli positive ?? :-)

Endret av skogfrua

Annonse

IKM idag men ingenting ennå og ingen andre tegn på tr enn ømme pupper. Men det har eg hatt sia antatt el. Negativ test i dag tidlig... Skal til legen (for nåke Anna) seinere idag så har lekt litt med tanken på blodprøve men får bare ha tålmodighet tenker eg ;)

Hei jenter..Jeg hører til her,men har ikke "turt" å skrive meg inn, for jeg blir da så opphengt i det hele..Men nå er det sånn at jeg har IKM 27.02.Jeg tok en EL test i går(hadde mange liggende igjen etter å ha testet under eggløsningsuken hadde EL 14 feb) har hørt at den kan slå ut om man er gravid...I går var den negativ..men i dag slo den ut på max .Hjepes..Må sende mannen på butikken for graviditetstest.Er litt skjelven nå kjenner jeg..

Endret av EllaMed4små

Annonse

Tusen takk :) spennende da FruRødhette! Dette skjedde med meg da jeg fikk barn nr 2. Da testet jeg ca 11/12 dpo og trodde den var negativ. La meg i sengen igjen og da jeg skulle kaste testen et par timer senere var det en svak strek. Testet positivt med cbd neste morgen.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...