Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har jeg testet i 3 dager, men ingen positiv test enda. Har fått el smerter, så håper det er rett rundt hjørnet. Vi la inn noen aksjer på morgenen i dag :D Har det noe å si når på døgnet man har seg tru? Sånn i forhold til eggløsningen :D hehe

Lurer på en ting til :D Kan eggløsningstesten plutselig bli positiv? Eller er det slik at den blir litt sterkere for hver dag? Jeg skal etter kalenderen ha eggløsning i morgen. Er det bare å kjøre på forde? Den var lit sterkere i dag enn i går, men var jo ikke sånn kjempe tydelig liksom. Dette er spennende

Ja, merker det ekstra når alle venneparene våre har fått eller er gravide for både andre og første gang..

Men sånn er det bare😊

Jeg er veldig fornøyd med Clearblue digital monitor, for den sier lav, helt til den fanger opp noe. Da blir den høy, for å så bli maksimal en eller to dager senere.

Tester hver morgen.

Det hadde jo vært veldig gøy om denne gruppen hadde blitt en positiv gruppe!

Jeg krysser alt som er! :D

Godt være i et forum med folk i samme situasjon da! :)

Hvor lenge har dere prøvd?

Vi er på pp 11 nå :)

Annonse

Her var eggløsning i går tror jeg, dessverre har vi fått omgangssyke i hus så har ikke fått lagt inn noen aksjer de siste dagene😔 Så jeg er redd for at løpet er kjørt for vår del denne mnd..

Dette er vår 7 pp og kjenner godt på skuffelsen når tr dukket opp. Prøver å holde motet oppe, det må jo snart bli vår tur! 😊

Kanskje jeg må gå til innkjøp av en sånn digital monitor! Skjønner lite av disse testene og åssen det fungerer, hehe. Men jeg har jeg skal ha eggløsning på fredag, ikke i morgen som jeg skreiv. Så da kanskje det gjorde seg med en omgang i stad. Satser på mer "innskudd" i morgen og fredag da :-) Dette er vår 1pp. Vi skulle prøve forrige mnd, men da hadde vi omgangssyken, å da vi vil slutt orket, så hadde jeg egentlig hatt eggløsning 4 dager før jeg forventet. 11 pp ja, satser på at dette er mnd! <3

Har dere barn fra før? Vi har en gutt på tre år :-)

Kanskje jeg må gå til innkjøp av en sånn digital monitor! Skjønner lite av disse testene og åssen det fungerer, hehe. Men jeg har jeg skal ha eggløsning på fredag, ikke i morgen som jeg skreiv. Så da kanskje det gjorde seg med en omgang i stad. Satser på mer "innskudd" i morgen og fredag da :-) Dette er vår 1pp. Vi skulle prøve forrige mnd, men da hadde vi omgangssyken, å da vi vil slutt orket, så hadde jeg egentlig hatt eggløsning 4 dager før jeg forventet. 11 pp ja, satser på at dette er mnd! <3

Har dere barn fra før? Vi har en gutt på tre år :-)

Anbefaler monitoren selv etter bare 1 pp med den. Føler jeg fikk mer kontroll enn med de billigtestene.. :) men det blir selvfølgelig litt dyrere ;P

Ingen barn fra før, så ønsket er veldig stort!

Har fått påvist svak endometriose, men har et håp om å klare det selv likevel! :D

Har også blitt henvist til prøverør. Litt skummelt kjenner, meeen hvis ikke vi klarer det selv, så hvorfor ikke få litt hjelp! Det er bare det at ventetiden er så lang xO

Men vi krysser fingrene for denne ikm gruppa! :D

Ja testen var positiv i går, litt svakere teststrek i dag så.. sånn er det vel med barn i hus. Har selv en gutt på 3 år Hjerteskatten☺❤

Uff ja, man klarer liksom ikke å prioritere sengekos med omgangssyken, det er noe av det verste som finnes  :sukk: Vanskelig å slippe unna når først en har fått det.  Fin alder denne 3 årsalderen, hehe :) Han er født i desember, ønsker meg et november eller desember barn til :) 

Jeg forstår meg ikke helt på testene merker jeg, hehe. De blir sterkere for hver dag, det må vel bety at det nærmer seg? Skal egentlig ha el i morgen, så da måtte de vel ha slått ut. Men den er nok forsinka. Skal hvertfall sørge for å ha oss hver dag nå. Tror jeg kommer til å kjøpe en sånn digital ja :) 

Satser på dere klarer det selv, har jo hørt om mange som får det til selv om de har endometriose! Enig i det med prøverør, bare å ta imot den hjelpen man kan få! Men jeg håper det klaffer for dere denne mnd <3 Er jo mange som blir gravide mens de står i kø for prøverør å :D

Dette er mnd for oss alle sammen ! <3 

Annonse

Det var sånn da jeg brukte billigtester også:) men noen ganger ble streken aldri sterk heller:p

Husk å kjøpe den tidsnok.. Det går bare ann å sette opp en ny syklus innen fire dager etter mens, hvis ikke må msn vente til neste gang.. Det gjorde jeg! Hehe.. Kjedelig å vente fra før lissom.. Hihi;)

Men denne mnd er mnd vår! :D

Vi skal på hotel å koble sv på spa i ferien, det blir digg!

Har el på lørdag, men tror også den er litt fotsinket. 2 pp med bidro, så satser på at det ligger godt i kroppen;)

Spennende! :D

Velkommen FruRødhette! :)

Ikm samme dag som meg:)

El rett rundt hjørnet, så nå skal aksjer legges inn! 🙈✌️

Ha en fin kveld, alle<3

Mandag 23:

Tirsdag 24:

Onsdag 25: Skogfrua , Lykkeliten92

Torsdag 26: Hjerteskatten <3 , Snutteplutt,

Fredag 27: Mari_83

Lørdag 28 : Baremeg1, FruRødhette

Søndag 01:

Det var sånn da jeg brukte billigtester også :) men noen ganger ble streken aldri sterk heller:p

Husk å kjøpe den tidsnok.. Det går bare ann å sette opp en ny syklus innen fire dager etter mens, hvis ikke må msn vente til neste gang.. Det gjorde jeg! Hehe.. Kjedelig å vente fra før lissom.. Hihi;)

Men denne mnd er mnd vår! :D

Vi skal på hotel å koble sv på spa i ferien, det blir digg!

Har el på lørdag, men tror også den er litt fotsinket. 2 pp med bidro, så satser på at det ligger godt i kroppen;)

Spennende! :D

Blir redd for at jeg ikke har eggløsning jeg, siden de ikke blir positive! I går kveld slo den nesten ikke ut, men i dag er den sterkere igjen, hmm. Men vi la inn aksjer i går kveld, jeg har jo symptomene på el.Jeg er såå utålmodig, typisk at jeg ikke får eggløsning da. Jeg får bare håpe den er forsinka. Kan man ha det, selv om det ikke slår ut positivt på testene? Mulig jeg drar på apoteket i morgen  å kjøpe en digital! 

Åååh så deilig med spa da :) Hva er bidro? hehe :) 

Bidronninggele! :D Det er mange forskjellige erfaringer med det, men siden vi har prøvd en stund, så skader vel ikke et kjerringråd! Hehe!

Tror min el er forsinket.. Må brått hoppe til neste gruppe, men får vente litt til å se:)

Her er en link, hvis du vil lese litt om det :)

http://altformamma.no/artikler/260/article/item/null/øk-fruktbarheten-med-bidronning-gele

Ja! Spa blir deilig! Godt for kroppen å få slappe av skikkelig og prøve å legge denne prøvingen til side... Hvertfall i en uke;P hihi!

Endret av Baremeg1

Hei alle :)

1 pp for oss denne runden, har hatt el, så får vi se om vi skulle være så heldige sy det klaffet.

Mandag 23: Fisken 2012

Tirsdag 24:

Onsdag 25: Skogfrua, Lykkeliten92

Torsdag 26: Hjerteskatten <3, Snutteplutt

Fredag 27: Mari_83

Lørdag 28: Baremeg1, FruRødhette

Søndag 29:

Ønsker alle lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...