Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #51 Skrevet 27. januar 2015 Flott at du er fornøyd, men kan jeg spørre om hvorfor du valgte tomme øyne? For meg symboliserer det død. I utgangspunktet ville nok tatoveringen fått meg til å tenke på håp, men ettersom øynene var tomme fikk jeg en mer ubehagelig følelse. Anonymous poster hash: fad7a...829
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #52 Skrevet 27. januar 2015 Flott at du er fornøyd, men kan jeg spørre om hvorfor du valgte tomme øyne? For meg symboliserer det død. I utgangspunktet ville nok tatoveringen fått meg til å tenke på håp, men ettersom øynene var tomme fikk jeg en mer ubehagelig følelse. Anonymous poster hash: fad7a...829 Ingen spess grunn , slik den ble tegnet😊
HappyCilla Skrevet 27. januar 2015 #53 Skrevet 27. januar 2015 Skal du skrive ADHD?Anonymous poster hash: c95ec...ddc Nettt-troll much???Du har visst misforstått betydningen av troll, et troll dikter opp fiktive historier. Folk som skriver dritt på internett, og mener det de skriver, er ikke troll. De er bare drittsekker. Skjønner? Anonymous poster hash: 61eb4...adb Aha takk for at du beskriver deg selv så godt;)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #54 Skrevet 27. januar 2015 Kjempesøte:-) Anonymous poster hash: 27f4d...a87
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #55 Skrevet 27. januar 2015 Kjempesøte:-) Anonymous poster hash: 27f4d...a87 Tusen takk💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå