Gå til innhold

15 år og prøver!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 15 år jente som ønnsker å bli mamma. 

jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år og vi er klare for det nå

jeg ble gravid når jeg var 14 og måtte ta abort med engang og jeg angrer sånn på det nå

jeg går på skolen nå og jobber litt hos tanten min etter skolen. 

i månden har jeg sånn sirka 11 tusen kroner. og kjæresten min er 17 og jobber hos pappan sin med biler. han tjener mer en meg. så vi hadde klart det. 

erdet noen som har tips til å bli gravid fortere?

hilsen meg

Anonymous poster hash: 7cf9c...89f
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144195093-15-%C3%A5r-og-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være frekk men jeg tror faktisk at dette er tull, for det er ingen fornuftige jenter på 15 år som planlegger barn, da er man et barn selv! Ikke bare det, men du er faktisk under seksuell lavalder, kjæresten din er det ikke. Skulle du bli gravid nå kan han risikere å havne i fengsel! Men Hvis ikke dette er troll så beklager jeg og råder deg å tenke deg GODT om!

Anonymous poster hash: d7c7b...59b

Selv om man er 15 år kan man ha en del skrivefel. Det fins faktisk noen grunner til at man kan ha det så ikke begynn og døm folk. Jeg selv er nå 18 år og har utrolig mange skrivefeil som du kanskje kan se. Og jeg og typen min prøver og få oss en liten unge. Og vi er klar for det. jeg er ferdig på skolen nå til sommer og typen min vil få seg en god jobb til sommer så vi kommer til og klare oss fint. Pluss jeg har en del penger liggende på kontoen min så vi kommer til og klare oss fint. 

Annonse

Men kjære dere skrive feil eller ikke.. Jeg er 21år og har mye en dag i dag... Men Uansett. 15år jeg ville ha venta til jeg fikk meg en utdannelse og et sted og bo. Jeg var 18år da jeg ville ha barn, men gjorde det ikke pågrunn av akkurat dette med utdanning.nå er jeg 21år har utdannelse og forlovet å et sted og bo. Du er forsatt et barn og det er ikke stygt ment. Men føder du barnet, kan fort barnevernet komme inn i bilde. Tenk nøye på konsekvenser da du faktisk er bare 15år

ikke bare kommer barnevernet inn og tar babyen din to sekunder etter du har født , men typen din blir satt i fengsel!!! og ikke minst stakkars foreldrene dine som også må gjennom barneverns møter, og du kan tilogmed bli plassert i fosterhjem pga omsorgssvikt "!!!!!

håper noen tar tak i deg og vet om planene deres og får stoppet dere før du klarer å bli gravid!!!!!

og for guds skyld, pliz si at dette er en stor spøk....

Anonymous poster hash: 158d2...99f

Jaja det er sykt og få barn når man er 15 år det er sant. Jeg ville no ha sagt til henne at hun bør vente før hun er ferdig med skole og alt det. Jeg sier ikke at hun skal få barn. Jeg kjenner en god del fom fikk unge når de var 16 år og jeg ser hvor mye noen av de slite og noen som ikke sliter og 2 av de jeg kjenner ble fra tatt ungen så jeg sier ikke at hun skal få barn.

Hun bør vente til noen år til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...