bønni Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Er det noen som har tips eller linker til gode oppskrifter? Jeg har kokt en svær høne - delte den i to og har kokt halvpartene i hver sin kjele. Så da kan jeg jo strengt tatt lage to forskjellig ting av dem. Men det er vanskelig å velge hva man skal finne på…. hadde vært så bra med noen ideer!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Hønsefrikasé? Cock au vin? Anonymous poster hash: 9d49f...4aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Hønsefrikasè er en slager her i huset. Anonymous poster hash: dae11...468
bønni Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2015 Ja, frikasse er godt - men det er det kanskje bare meg i huset som synes… Coq au vin hadde jeg ikke tenkt på, god ide :-) Nå har jeg i alle fall 6 liter god hønskekraft og en drøy kg hønsekjøtt. Men har jeg plass i fryseren….?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Jeg pleier ( pleier er å ta hardt i men når jeg først skal lage høne da) å koke høna, filtrere den og brune kjøttet i smør i stekepanne. Lager hjemmelaget brun saus og hiver de stekte stykkene oppi så de får godgjør seg mens jeg koker ris! Veldig veldig godt, er oppvokst med denne oppskriften Anonymous poster hash: 8dd88...ed1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Hønsefrikasé? Cock au vin? Anonymous poster hash: 9d49f...4aa Hahahaha... Cock faktisk. LOL. Autokorrektur er en fin ting innimellom altså.. Anonymous poster hash: 9d49f...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå