Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg kan ikke kjøpe på HM fordi de er for trange, ikke Cubus fordi de er for trange og ikke Lindex fordi de rakner og blir ødelagte med én gang... Hvilken butikk anbefaler du at jeg kjøper strømpebukser fra? Har ellers tilgang på polarn o pyret, babyshop, bare barn, kappahl, noa noa, en lokal butikk som selger mini a ture, nameit. Strømpebuksene må være elastiske og holdbare. Anonymous poster hash: 85746...b58
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Jeg kan ikke kjøpe på HM fordi de er for trange, ikke Cubus fordi de er for trange og ikke Lindex fordi de rakner og blir ødelagte med én gang... Hvilken butikk anbefaler du at jeg kjøper strømpebukser fra? Har ellers tilgang på polarn o pyret, babyshop, bare barn, kappahl, noa noa, en lokal butikk som selger mini a ture, nameit. Strømpebuksene må være elastiske og holdbare. Anonymous poster hash: 85746...b58 Oi! Erfarer også at strømpebukser fra Cubus er AAAALTFOR trange i beina. Men HM har så mye stretch at jeg liker de best så kjøper ike noe annet sted .. Ville prøvd POP eller kappahl neste Anonymous poster hash: be95c...116
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Pomp de Lux. Man kan si mye om høy dillefaktor hos dem, men de har utrolig gode strømpebukser. Kan bestilles på nett. Anonymous poster hash: 7844e...0be
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Mitt barn har stort sett bare ullstrømpebukser fra Sparkjøp. Men har fra Name It og Zara også. Anonymous poster hash: b44c8...e84
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Crossbow som de selger på Coop Obs er veldig gode. Tre stk for 99 kr. Anonymous poster hash: 5f21e...3e7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Crossbow som de selger på Coop Obs er veldig gode. Tre stk for 99 kr. Anonymous poster hash: 5f21e...3e7 Det er jeg veldig uenig i, det må være de dårligste strømpebuksene vi har i skapet. Stretch'en blir dårlig etter bare noen få vask og de blir slaskete og mindre pene. Vi har masse strømpebukser fra Ellos, passer på å bestille 3-pk når de har f.eks kampanjer med 40% på en valgfri vare og fri frakt. Ser de er tomme for de vi har pleid å bestille nå, vi har de som er ribbestrikket. Har ikke prøvd de fra Vertbaudet som de har inne nå... Datteren min er lang og tynn da, så hun passer godt i HM sine også, kjøper bare en størrelse større enn hun har i andre klær. Hun bruker str 128 i vanlige klær, men har strømpebukser fra HM i 134/140 og de passer fint. Anonymous poster hash: 491fe...92c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Safa. Selges på bare barn, bogerud og obs. Anonymous poster hash: d1adf...538
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #9 Skrevet 25. januar 2015 MP, uten tvil! Anbefales på det varmeste! Dyrere enn andre strømpebukser, men holder seg MYE bedre! Trenger f.eks ikke så veldig mange ullstrømper i løpet av en vinter. Anonymous poster hash: cf1ea...e08
Elsker livet Skrevet 25. januar 2015 #10 Skrevet 25. januar 2015 MP er jeg også fornøyd med, men de blir litt stive etterhvert. Pompdelux er myke og gode, men de er bare å få tak i i perioder, og det blir hull etter 5-10 gangers bruk. Det syns jeg ikke er godt nok nå som jenta ikke vokser så fort lengre. Name it syns jeg er for løse i både strechen og strikken, H&M er de som passer jenta mi best og er lettest å få tak i.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #11 Skrevet 25. januar 2015 MP. Ingen over - ingen ved siden. De er dyre, men holder til flere barn. Anonymous poster hash: ca3d0...569
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #12 Skrevet 25. januar 2015 Takk!! Anonymous poster hash: 85746...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå