Gå til innhold

skulle ikke kvalmen roe seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt hyperemesis i tre svangerskap, og er minst like dårlig nå med nr fire. Kjempeslitsomt, håper det gir seg fortere denne gangen (de andre har jeg holdt på til barna var født).

Har du kjent noe forskjell på kvalmen etter hvilket kjønn du bærer?

Jeg var kvalm med jenta, hypermesis med gutten og nå kvalm (enda ihvertfall, uke 8 i morgen)

Jeg har hatt hyperemesis i tre svangerskap, og er minst like dårlig nå med nr fire. Kjempeslitsomt, håper det gir seg fortere denne gangen (de andre har jeg holdt på til barna var født).

Har du kjent noe forskjell på kvalmen etter hvilket kjønn du bærer?

Jeg var kvalm med jenta, hypermesis med gutten og nå kvalm (enda ihvertfall, uke 8 i morgen)

Alle tre er jenter, og den i magen vet jeg ikke enda..;)

Jeg er snart i uke 11 og har vært skikkelig dårlig - noe jeg ikke var første gang. Jeg øynet håp forrige uke da jeg følte meg bedre, men nå er jeg like dårlig igjen...

Er sykemeldt 100% men håper at det er håp for at jeg ikke skal gå sånn hele tiden. Med nr 1 var jeg kvalm men ikke på dette nivået og det sluttet også etter hvert... Så ingenting er likt som første gang, så begynner å bli litt redd for at jeg skal gå slik hele svangerskapet....

Anonymous poster hash: 4a17a...d8b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...