Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns derw

Anonymous poster hash: b0823...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør..

Veldig uvanlig, og da synes jeg det er litt risikabelt for barnet skyld. Først og fremst fordi det høres litt ut som et kunavn (Dagros). Og så likner det litt på Hagrid. Og guttenavnet Dag er ikke et jeg synes er så fint. Ville aldri vurdert dette på et barn. Ikke spesielt pent heller, og lite feminint. Mange andre finere navn, som også er sjeldne.

Er positiv til å bruke gamle og/eller sjeldne navn, men tror at dette vil kunne bli en belastning for barnet. Ville ikke likt å hete det selv, for å si det sånn.

Men det kan selvfølgelig gå helt fint, og barnet kan vokse opp og være stolt av sitt sjeldne navn. :)

Anonymous poster hash: f9323...81c
Skrevet

Er barnet en ku?

Nei beklager, jeg klarer ikke å like det uansett hvor hardt jeg prøver

Anonymous poster hash: e7b7f...789

Skrevet

Liker det dessverre heller ikke. Jeg liker bedre myke og feminime navn. Men vi har jo alle forskjellig smak heldigvis.

Skrevet

ikke pent, minner meg om om han mannen i harry potter

Skrevet

Litt delt, liker veldig godt endelsen rid, men ikke førstedelen Dag. Penere enn Dagny, men litt mer risikabelt siden det er mindre kjent.

Skrevet

Liker ikke og syns bare det var rart. Virker som en skrivefeil av Dagfrid, som jeg ikke veit om er et navn men det høres mer riktig ut..

Dagrun og Dagmar derimot syns jeg er stilige og ikke veldig vanlige..

Skrevet

Leste først David, så Dagros.

Dessverre. Er egentlig et kult navn når man får smakt litt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...