Gå til innhold

Boot cut jeans - hjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det kommet til norge nå?

Har virkelig følelsen av at Norge ligger halv annet år bak UK.

Lurer på hvorfor det tar så lang tid før trender kommer til Nirge. Er det butikkene og leverandørene som ikke henger med? Eller er det folket som er trege?

Anonymous poster hash: 36321...ef2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, her var det blitt diskusjon.

Hvorfor i all verden har noen et slikt behov for å fortelle andre hva som er fint eller ikke fint?

Enten det er slim fit jeans eller boot cut eller annet?

Det beste er vel at hver enkelt går i det de føler passer seg best og trives i :)

Min kropp ser best ut i boot cut modeller. Rette modeller gjør at jeg ser minimum ti kg større ut. Slim fit kan gå, men er da veldig avhengig av riktig topp til, og uansett så virker hoftene mine større enn de egentlig er.

Går jeg med høye hæler kan bukser med ordentlig 70-talls sleng se stilig ut på meg, selv om jeg vet noen mener det er heeeelt ut. Hva som er på moten eller ikke gir jeg egentlig blaffen i, så lenge jeg føler meg vel i det og synes det ser bra ut :)

Flott for min del om det kommer mer boot cut igjen, slik det kan virke på nr 26 at det burde gjøre.

Anonymous poster hash: 353b6...b47
Skrevet

Lurer på hvorfor det tar så lang tid før trender kommer til Nirge. Er det butikkene og leverandørene som ikke henger med? Eller er det folket som er trege?

Hva mener du? Det har blitt solgt boot cut jeans i Norge siden jeg var ungdom minst... På tidlig 90-tallet og sent 80-tall. Jeg har aldri brukt noe annet.

Anonymous poster hash: b1505...b41

Skrevet

Hva mener du? Det har blitt solgt boot cut jeans i Norge siden jeg var ungdom minst... På tidlig 90-tallet og sent 80-tall. Jeg har aldri brukt noe annet.

Ikke alle som selger boot cut jeans, jeg har tidligere slitt en god del med å finne de. Ellers hadde jeg ikke opprettet denne tråden ;)

Skrevet

Ikke alle som selger boot cut jeans, jeg har tidligere slitt en god del med å finne de. Ellers hadde jeg ikke opprettet denne tråden ;)

Mulig jeg bare har vært heldig da, men har aldri hatt problemer med å finne det jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...