Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Noen som vet hvor jeg kan få tak i gode boot cut jeans? Kan ikke være for høye eller for lave i livet. Akkurat passe er passe Jeg har maksgrense på kr 1.000,-. Er syk og greier ikke gå særlig i butikker, men trenger desperat nye bukser. Tips tas imot med stor takk Anonymous poster hash: 353b6...b47
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har kjøpt noen på hm! 399kr Helt ok Anonymous poster hash: 5fd33...312
frk Nilsen Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har kjøpt noen på hm! 399kr Helt ok Anonymous poster hash: 5fd33...312 Har de samme, gode jeans normal i str
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Hva er boot cut jeans? :-) Anonymous poster hash: c5970...5d0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Jeg kjøper på Lindex! Synes de er fine og passe i livet, og billige, bare 399 eller noe. Anonymous poster hash: 7ed98...3ff
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Hva er boot cut jeans? :-)Anonymous poster hash: c5970...5d0 Bukser som sitter bra til kneet, så går den løst ned derfra, kanskje litt utover (men ikke sleng!!) Anonymous poster hash: 8ad82...bb8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Hvorfor boot cut? Anonymous poster hash: d8d79...3a9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 Hvorfor boot cut? Anonymous poster hash: d8d79...3a9 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 5861b...2b0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Takk for tips! Tar gjerne imot flere tips også om noen har! Kanskje det blir bytur på meg i morgen om kroppen samarbeider. Er så mye lettere om jeg vet hvor jeg kan gå og finne dem Hvorfor boot cut? Fordi jeg har timeglass-figur og boot cut bukser virker balanserende på formene. Jeg er slank i utgangspunktet, men tar jeg på meg en rett bukse eller tettsittende hele veien så ser jeg plutselig mye større ut. Elsker boot cut- bukser Anonymous poster hash: 353b6...b47
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Jeg kjøper på Lindex! Synes de er fine og passe i livet, og billige, bare 399 eller noe. Anonymous poster hash: 7ed98...3ff Jeg bruker også disse for tiden. Sitter kjempebra på meg i alle fall, og har litt stretch så de sitter godt i ryggen da jeg har brede hofter. Hvorfor boot cut? Anonymous poster hash: d8d79...3a9 Folk har forskjellig kroppsform og passer da forskjellige typer jeans. Jeg, feks, passer best boot cut. Slim jeans, straight jeans eller jeans med sleng ser helt for jævlig ut på meg. Det, og i tillegg personlig smak, er to grunner. Er det greit for deg eller? Anonymous poster hash: b1505...b41
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 Hvorfor boot cut? Anonymous poster hash: d8d79...3a9 Noen kroppsfasonger, som f.eks eplefasong, er definitivt penest med bootcut. Når man har større mage enn hofter kan man ikke ha bukser som er smale nederst, da ser man ut som en ball. Kvinner med eplefasong må balansere silhuetten litt ved å ha bukser som er litt videre nede.... Anonymous poster hash: 2c338...54e
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #12 Skrevet 23. januar 2015 Her er trikset: eBay.com (USA)! Finn en type bukse du liker, og sjekk hvor lang 'inseam' du har i inches. Det er fra innerst i skrittet og helt ned. Hvilken str. du trenger vet du sikkert allerede. Jer bruker 28" (inches) eller 29". Designer jeans har en standard 34-36 inch lengde, men skaffer du deg dem brukt er kan du finne noen som allerede er lagt opp i din str.. GENIALT!! Finn en selger som sender til Norge, og skaff deg de beste buksene du noensinne har eid! Jeg elsker "Seven For All Generations", "J Brand" og Joe's. De koster mellom $180-220 i butikken, men du finner en brukt en til $25 + shipping og oppover. Lykke til! Jeg kan anbefale "Seven Anonymous poster hash: 1b980...2cb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #13 Skrevet 23. januar 2015 Her er trikset: eBay.com (USA)! Finn en type bukse du liker, og sjekk hvor lang 'inseam' du har i inches. Det er fra innerst i skrittet og helt ned. Hvilken str. du trenger vet du sikkert allerede. Jer bruker 28" (inches) eller 29". Designer jeans har en standard 34-36 inch lengde, men skaffer du deg dem brukt er kan du finne noen som allerede er lagt opp i din str.. GENIALT!! Finn en selger som sender til Norge, og skaff deg de beste buksene du noensinne har eid! Jeg elsker "Seven For All Generations", "J Brand" og Joe's. De koster mellom $180-220 i butikken, men du finner en brukt en til $25 + shipping og oppover. Lykke til! Jeg kan anbefale "Seven Anonymous poster hash: 1b980...2cb Hm... kanskje jeg kan sjekke det også. Lengde er greit, for jeg bruker 34 i lengde og 28 i str. "Seven" er det samme som "7 for all mankind"? I så fall min favoritt også, men ikke råd til dem nå. Men er det mulig å finne fine brukte så. Hvordan er erfaring med å kjøpe dem brukt, de er ikke for slitte? Anonymous poster hash: 353b6...b47
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #14 Skrevet 23. januar 2015 Her er trikset: eBay.com (USA)! Finn en type bukse du liker, og sjekk hvor lang 'inseam' du har i inches. Det er fra innerst i skrittet og helt ned. Hvilken str. du trenger vet du sikkert allerede. Jer bruker 28" (inches) eller 29". Designer jeans har en standard 34-36 inch lengde, men skaffer du deg dem brukt er kan du finne noen som allerede er lagt opp i din str.. GENIALT!! Finn en selger som sender til Norge, og skaff deg de beste buksene du noensinne har eid! Jeg elsker "Seven For All Generations", "J Brand" og Joe's. De koster mellom $180-220 i butikken, men du finner en brukt en til $25 + shipping og oppover. Lykke til! Jeg kan anbefale "Seven Anonymous poster hash: 1b980...2cb Hm... kanskje jeg kan sjekke det også. Lengde er greit, for jeg bruker 34 i lengde og 28 i str. "Seven" er det samme som "7 for all mankind"? I så fall min favoritt også, men ikke råd til dem nå. Men er det mulig å finne fine brukte så. Hvordan er erfaring med å kjøpe dem brukt, de er ikke for slitte? Anonymous poster hash: 353b6...b47 Nei, "Seven 7" er ikke et samme. Kvaliteten og prisen er langt lavere. De er vanligvis langt mindre brukt enn de virker på bildene. Selgerene vil ikke ha nedsatt 'Feedback score', og etterstreber redelighet, for det aller meste. Slitte bukser er beskrevet som nettopp det, og de aller fleste buksene har langt bedre og jevnere farge i virkeligheten i forhold til på bildene. Du kan også velge en helt ny bukse med en liten defekt, selvsagt. Det er veldig mange som handler inn slike 2. sortering jeans, og spesialiserer seg på salg av akkurat slike varer. Om du kan fikse etpar tråder eller sy i en knapp så er det kanskje noe for deg. Slikt kan du definere i kategoriene til venstre. Kan også anbefale rette jeans eller 'cigarette leg' jeans fra J Brand. De er meget flatterende for en timeglassfigur, men husk at de er relativt små i str..De er mange kjendisers favoritt-jeans, Nicole Ritchie, og mange andre. Ikke at det betyr noe, men mange kjenner til dem derfra. Om du har 34 inches lange ben (heldiggrisen!)er jo slike jeans midt i blinken for deg! '7 For All Mankind' (ikke 'Generations' som over) er utrolig gode, og veldig flatterende for stumpen. Ikke rart de er din favoritt! Fortell oss hvordan det går, er du snill! Jeg er bare nyskjerrig! Anonymous poster hash: 1b980...2cb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #15 Skrevet 24. januar 2015 http://www.ellos.no/lee/jeans-emelle/428721 Anonymous poster hash: 7ed98...3ff
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #16 Skrevet 24. januar 2015 Like godt diesel jeans. Finner mange på zalando Anonymous poster hash: 2af61...fc0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #17 Skrevet 24. januar 2015 Jeg syns ikke at boot cut er fint på noen Anonymous poster hash: 4a8a8...4f6
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #18 Skrevet 24. januar 2015 Jeg syns ikke at boot cut er fint på noen Anonymous poster hash: 4a8a8...4f6 Det driter vi i. Anonymous poster hash: 9f03e...412
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #19 Skrevet 24. januar 2015 Mange av oss Nordmenn har blitt litt blinde m.t.p. skinny jeans. Det er kanskje 10% som kler det, og resten ser faktisk litt vel topptunge og tullete ut. Det er et litt rart fenomen siden nesten ingen kler det. Anonymous poster hash: 1b980...2cb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #20 Skrevet 24. januar 2015 Mange av oss Nordmenn har blitt litt blinde m.t.p. skinny jeans. Det er kanskje 10% som kler det, og resten ser faktisk litt vel topptunge og tullete ut. Det er et litt rart fenomen siden nesten ingen kler det. Anonymous poster hash: 1b980...2cb Veldig enig. Jeans med rette ben (eller litt bootcut om du har brede hofter eller stor mage) ser utrolig mye bedre ut på de aller fleste. Anonymous poster hash: 2c338...54e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #21 Skrevet 24. januar 2015 Mange av oss Nordmenn har blitt litt blinde m.t.p. skinny jeans. Det er kanskje 10% som kler det, og resten ser faktisk litt vel topptunge og tullete ut. Det er et litt rart fenomen siden nesten ingen kler det. Anonymous poster hash: 1b980...2cb Og hvem er du med"enerett" på hvem som kler hva? Hvem definerer egentlig hva som kler en og ikke? Bare spør jeg... Anonymous poster hash: 6bd17...716
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #22 Skrevet 24. januar 2015 Reagerte litt på en artikkel jeg leste i dag, i KK eller Det Nye tror jeg. Der stod det at kvinner med timeglassfigur burde ha ankellange jeans (smal nederst) for å fremheve det smaleste (ankelen), men jeg syns jo det er helt ulogisk. Anonymous poster hash: e698e...652
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #23 Skrevet 24. januar 2015 Reagerte litt på en artikkel jeg leste i dag, i KK eller Det Nye tror jeg. Der stod det at kvinner med timeglassfigur burde ha ankellange jeans (smal nederst) for å fremheve det smaleste (ankelen), men jeg syns jo det er helt ulogisk. Anonymous poster hash: e698e...652 Igjen hvem bestemmer hva som kler hva? Anonymous poster hash: 6bd17...716
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #24 Skrevet 24. januar 2015 Mange av oss Nordmenn har blitt litt blinde m.t.p. skinny jeans. Det er kanskje 10% som kler det, og resten ser faktisk litt vel topptunge og tullete ut. Det er et litt rart fenomen siden nesten ingen kler det. Anonymous poster hash: 1b980...2cb Og hvem er du med"enerett" på hvem som kler hva? Hvem definerer egentlig hva som kler en og ikke? Bare spør jeg... Anonymous poster hash: 6bd17...716 Hun er definitivt ikke den eneste som synes det... Anonymous poster hash: b1505...b41
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #25 Skrevet 24. januar 2015 Mange av oss Nordmenn har blitt litt blinde m.t.p. skinny jeans. Det er kanskje 10% som kler det, og resten ser faktisk litt vel topptunge og tullete ut. Det er et litt rart fenomen siden nesten ingen kler det. Anonymous poster hash: 1b980...2cb Og hvem er du med"enerett" på hvem som kler hva? Hvem definerer egentlig hva som kler en og ikke? Bare spør jeg... Anonymous poster hash: 6bd17...716 Mange av oss Nordmenn har blitt litt blinde m.t.p. skinny jeans. Det er kanskje 10% som kler det, og resten ser faktisk litt vel topptunge og tullete ut. Det er et litt rart fenomen siden nesten ingen kler det. Anonymous poster hash: 1b980...2cb Og hvem er du med"enerett" på hvem som kler hva? Hvem definerer egentlig hva som kler en og ikke? Bare spør jeg... Anonymous poster hash: 6bd17...716 Her er det noen som følet seg truffet, skjønner jeg. Anonymous poster hash: 1b980...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå