Ella_Bella_Snupperella Skrevet 23. januar 2015 #1 Del Skrevet 23. januar 2015 Som tittelen beskriver - jeg er gravid igjen etter å ha mistet 3 spirer og tankene spinner heletiden på om jeg klarer å beholde denne spiren frem til fødsel. Jeg har 2 barn (født: 09 og 11) og deretter har jeg hatt 2 MA (oppdaget ved UL 11 uker begge ganger) og 1 SA (7 uker). Jeg følges opp nå ved sykehuset med ukentlig UL for å om mulig i hvertfall oppdage en ny MA tidlig (begge har blitt oppdaget først 3-4 uker etter at fosteret gikk til grunne - og da etter at hjerteaktivitet er observert). Jeg har testet negativ på alle typer blodsykdommer som kan forårsake "recurrent miscarriage" som de kaller det - så de vet ikke hvorfor jeg ikke klarer lenger å bære frem et foster de har sett hjerteaktivitet på. Nå er jeg idag 5 uker og 2 dager fullgått og har rikelige graviditetssymptomer og UL igår viste en liten blære bare med gynekologen var positiv til at det om en uke eller toppen to vil vise hjerteaktivitet. Jeg har muligheten til å velge da å fortsette med ukentlige UL til abortfaren er over (dette skal jeg gjøre) og å evt. også begynne med albyl-E som ikke nødvendigvis vil hjelpe men som hvertfall ikke vil skade meg eller fosteret. Så spørsmålet jeg lurer veldig på..... Kommer jeg til å klare å beholde denne spiren frem til fødsel? Jeg har en gutt (09) og jente (11) så hva det blir er egentlig ikke så betydningsfullt merker jeg - bare jeg slipper å miste flere! Tusen takk på forhånd evt. svar! Setter stor pris på "sjelefreden" et svar kanskje gir! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144194759-gravid-igjen-etter-3-englespirer-beholder-jeg-denne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå