Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ja etter lang prøveperiode og ingenting skjer så har vi nå vært på samtale på IVF avdelingen.. og etter at det er funnet noe dårligere sædkvalitet hos han og jeg har uregelmessig syklus så blir det rett på prøverør etter påske.. jeg håper sånn dette kan funke for oss:) skulle egentlig ønske vi klarte det selv..men ser ut som det kan drege ut? jeg har en datter fra tidligere forhold som er 9år. Men mye kan ha skjedd på den tid :/

så da er det bare å fortsette å prøve mens vi venter på at april skal komme :)

del gjerne litt info om hvordan dette fungerer :) fikk høre det er ca 30% større sjanse for graviditet med prøverør... hørtes ikke så mye ut :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144194669-ivf-starter-opp-i-april/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter som jeg har forstått lykkes vel ca. 60 % etter tre forsøk? Kanskje jeg tar heeelt feil men. Uansett, jeg syns også suksessraten var veldig lav egentlig. Da sa gynekologen min at dette jo er en oversikt over alle som prøver IVF. Disse parene har jo litt ulike odds i utgangspunktet. Hun sa til meg at jeg heller burde fokusere på hvor gode odds de mente jeg hadde i forhold til min egen situasjon. Lykke til, uansett odds håper jeg den sitter 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...