Gå til innhold

Babyjogger city elite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne vognen? Vurderer å kjøpe den til femåringen siden vognen vi har nå er litt for liten.

Anonymous poster hash: 07df4...271

Skrevet

Femåring?!

Vognen er helt knall, men det blir nok for liten for en femåring.

Skrevet

Er det en spesiell grunn til at han skal sitte i vogn? Vet babyjoggeren (hvertfall city mini) er blant de lengste i ryggen!

Anonymous poster hash: 70ae6...497

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Genial vogn, men er nok for trang for en på 5

Skrevet

Det er en god vogn. Veldig lettrillet, manøvrerer lett, fantastisk sol-/regnskjerming i den lange kalesjen, god liggestilling.

De to tingene jeg har å utsette på den er manglende håndbrems og at dersom man stapper kurven under full kommer den lett frem i forhjulet og gnisser hull i stoffet.

Jeg har den til ettåringen, men storebror som er en forholdsvis liten femåring kunne nok fint brukt den om han skulle bruke barnevogn.

Anonymous poster hash: 8eea5...310
Skrevet

Vogna er bra den, men 5 år...?

Anonymous poster hash: 1bc8d...ae5

Skrevet

Femåring?!

Vognen er helt knall, men det blir nok for liten for en femåring.

Jepp, femåring med spesielle behov ;) Han er knakende flink til å gå, men vi er helt avhengig av vogn på ferie og byturer siden han stikker av, slår seg vrang....you name it :o

Tenkte den var egnet siden den passe barn opp til 34 kg. :)

Skrevet

Kommer an på hvor lang han er. Min femåring er på størrelse med en syvåring og hadde ikke fått plass, men flere andre femåringer hadde nok fått plass. Ta Jan med i butikken og prøv!

Skrevet

Han er forsåvidt en stor gutt på cirka 117 cm og 20 kg. Ser at city mini også tar opp til 30 kg. med unge ;) Får ta han med i butikken å prøve, så får vi satse på at vi finner en vogn :)

HI

Skrevet

Min 4 åring på 110 cm sitter helt greit i city mini, men kunne ikke vært lenger. Vet ikke om elite er noe lenger i ryggen enn hva mini er. 

Anonymous poster hash: 67516...18d
Skrevet

Min 4 åring på 110 cm sitter helt greit i city mini, men kunne ikke vært lenger. Vet ikke om elite er noe lenger i ryggen enn hva mini er.  Anonymous poster hash: 67516...18d

Takk for svar, da får jeg se hva jeg gjør. Synes det er så mange vogner som blir altfor store :P

HI

Skrevet

Vet ikke hvor mye tid du er interessert i å bruke, men hun som driver denne bloggen, skriver blant annet anmeldelser av vogner,og da setter hun gjerne femåringen sin i vogna for å vise hvor store barn den passer til. Du får lese deg gjennom noen poster og se om det nyttig. :-)

http://ombarnvagnar.com/

Skrevet

Vi elsker den! Ser ei skriver at den ikke har håndbrems, men det har vår kjøpt sommer 2014. Veldig lett å legge samme, bære med seg og en fantastisk trillekomfort. God kalesje og full liggestilling 👍

Anonymous poster hash: 7b998...639

Skrevet

Vet ikke hvor mye tid du er interessert i å bruke, men hun som driver denne bloggen, skriver blant annet anmeldelser av vogner,og da setter hun gjerne femåringen sin i vogna for å vise hvor store barn den passer til. Du får lese deg gjennom noen poster og se om det nyttig. :-)

http://ombarnvagnar.com/

Tusen takk, skal sjekkes ut :) Hvis vognen er god, ser vi ikke på pris ;)

HI

Skrevet

Vi elsker den! Ser ei skriver at den ikke har håndbrems, men det har vår kjøpt sommer 2014. Veldig lett å legge samme, bære med seg og en fantastisk trillekomfort. God kalesje og full liggestilling Anonymous poster hash: 7b998...639

Takk :) Vi får ta han med å prøvesitte vognen :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...