Gå til innhold

Skyggestrek på alle 4 testene?!

Anbefalte innlegg

Har ømme pupper, hvit utflod, er enda en uke til mens. Har begynt å teste, ( har så lyst å bli gravid ) MEN.. Har tatt 4 tester på 4-5 dager nå, på alle er den en strek, men så svak at jeg klare ikke se om det e farge i. Hva tror dere? Vet det er tidlig å teste, men er testoman :P hehe.. Om det er skyggestrek, er det vanlig å komme på alle tester, jeg har brukt billigstrimmler og 1A tester. Kom med deres meninger :)

Anonymous poster hash: 72c75...24b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144194553-skyggestrek-p%C3%A5-alle-4-testene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si ... Men det er jo ikke vanlig at det kommet 2 streker uansett på tester ... Hvis det ikke er noe hcg på gang ??? Men leste akkurat på lommelegen hvis det er frå streker så kan det være skygge strek . Er det farge på streken så betyr det befruktning ...

Men uansett .., det er jo ikke vanlig å få 2 streker på testen uansett ... Og nå gjelder det 4 hos deg ! Da må det jo være noe på gang .. Men uansett er det tidlig å teste for det er ikke alle eggene som fester seg .. Normalt at noen befrukta egg kommer ut når du skulle hatt mens .. Og da får kroppen er snev av hcg .. Så det er nok dumt å teste så tidlig uansett .. Etter mye lesing på nett .. Etter at jeg opplever det samme selv men er 5 dager over ikm .

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...