Gå til innhold

Hva skjer hvis mannen kommer i rompa under analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer ingenting. Gå på do som vanlig etterpå, så kommer det ut igjen. Kanskje kommer det litt mer også, siden det er staket opp godt baki der. Jeg opplever det innimellom. Men det er ikke løst og ikke klysterlignende, det er helt som det pleier. 

Anonymous poster hash: bd5d7...9ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer ingenting. Gå på do som vanlig etterpå, så kommer det ut igjen. Kanskje kommer det litt mer også, siden det er staket opp godt baki der. Jeg opplever det innimellom. Men det er ikke løst og ikke klysterlignende, det er helt som det pleier.

Takk for ordentlig svar! Setter pris på det 😊

Jeg er enda litt usikker! Men utifra erfaringene her høres det jo forsåvidt ok ut.. Trenger å tenke litt på det 😊

Anonymous poster hash: cefbc...508

Skrevet

Hooh det var godt gutten min, men nå må jeg jaggu løpe å drite gitt ! Sjarm

Anonymous poster hash: acd6c...e66

Skrevet

Jeg får veldig løs avføring i et par dager etterpå. :-)

Anonymous poster hash: 3f0b8...b0a

Skrevet

Og ja, det er litt klyster aktig ;)

Skrevet

Du får sæd i rompa.

Eller kanskje dere får en drittunge. :D

FYI: Ja, jeg syns jeg er hysterisk morsom :D :D :DAnonymous poster hash: c292e...07e

hahaha, eg dauer :o:)

Anonymous poster hash: 39bd9...525

Skrevet

Og ja, det er litt klyster aktig ;)

Hmm litt forskjellige erfaringer, ser jeg 😊

Dette må vurderes 😉 jeg foretrekker kondom, men mannen har en "fantasi" om å komme inni meg baki der..

Jeg får heller tenke på saken 😃

Anonymous poster hash: cefbc...508

Skrevet

Har ikke gjort det så mange ganger, men det er godt når satsen går i stumpen ;) Men for min del er det litt som klyster :P

Anonymous poster hash: c46d9...014
Skrevet

Jeg tenkte også på drittungesvaret.

Det mer seriøse svaret fra meg er at det går helt fint å presse ut sæden på do etterpå. Føles litt som å være løs i magen. Har ikke opplevd at det spiller inn på avføringen utover det. Jeg blir imidlertid litt prompete av analsex, det kommer jo litt luft inn. Men det har ikke noe med om han kommer i meg eller ikke.

Å aldri ha vaginal sex etter analsex er viktig, bør ikke få så mye tarmbakterier i skjeden.

Anonymous poster hash: e518d...6f1

Skrevet

Da får du en drittunge!

Anonymous poster hash: ab67f...867

Skrevet

Den eneste måten du kan finne ut hvordan det påvirker deg på er å prøve ;) Ser her at erfaringene er forskjellige, og da kan du egentlig ikke stole 100% på noen av svarene, du må finne det ut selv. 

Skrevet

Jeg er mest overrasket over at å lese et slikt spørsmål ikke forundrer meg her lenger ;)

Altså, avføringen skal ut der etterpå uansett, og mengden sæd er forsvinnende liten.

Som nr 36 sier så må du rett og slett prøve. Om du ikke vil, så la vær.

Jeg mener at analsex uten kondom ikke bør forekomme med tanke på bakteriene og fare for infeksjoner.

Anonymous poster hash: 4d74f...0b7
Skrevet

Bare ikke fis etterpå;)

Anonymous poster hash: bb070...974

Skrevet

Det verste med analsex er at det blir rompelukt.

Ja faktisk, det mener jeg helt seriøst. Har bare hatt analsex en gang for mange år siden, så husker ikke om han brukte kondom el ikke. Men den svake, men utrivelige eimen i rommet det husker jeg. Derfor jeg kvier meg for å prøve igjen, selv om mannen stadig ymter om det...

Anonymous poster hash: 8a5d6...989

Skrevet

Morsom tråd egentlig

For å være litt seriøs;

Hos meg er det ingen stor forskjell på om mannen kommer foran eller bak.

Altså, jeg må uansett tørke sæd enten fra vagina eller fra baken.

Ingen klyster-effekt her.

Og vi går aldri fra anal til vaginal.

Anonymous poster hash: 64914...f57

Skrevet

Sånn bortsett fra at du kan bli gravid med en dritunge så kan jo han få alle slags infeksjoner på kronjuvelene sine, man skal helst bruke kondom der inne, tarmbakterier er ikke til å kimse med.

Anonymous poster hash: 4b357...b94
Skrevet

Hiv kom fra denne type samleie. Æsj!!!

(Tror du meg ikke? Google!)

Anonymous poster hash: 04e76...326

Skrevet

Jeg synes ikke det er "veldig ekkelt". Ut renner det jo. Litt som fra vagina. Det er ikke som en klyster-effekt som flusher med seg masse bæsj nei. Hvis du tørker deg godt etterpå bør det meste komme ut!;) Lykke til!

Anonymous poster hash: 2d8ff...77c

Skrevet

9 måneder senere får du en drittunge

Skrevet

Hiv kom fra aper.

Anonymous poster hash: 96a6e...f6c

Skrevet

Hiv kom fra aper.

......som hadde samleie på denne måten! Og så orker jeg ikke tenke på hvordan det smittet over på mennesker. Men videre spredde det seg fra rumpe til rumpe... Lest om New York og hiveksplosjonen der?? Blir ikke skrevet mye om, men det er så stort nå at de vurderer tiltak...

Skrevet

På meg blir som å få et klyster langt opp i rompa ja. Det verste er at en ikke vet når virkningen setter inn. Kan gå minutter til timer, men når virkningen kommer er det umulig å holde seg. Jeg lar meg forføre når vi holder på, men angrer som regel i etter akten. Klok av skade så må jeg faktisk innrømme at jeg har "lånt" bleie fra mini som jeg har lagt i trusa. Så ikke noe en lar mannen gjøre om en skal ut på noe.

Anonymous poster hash: d9c40...3f9
Skrevet

Jeg får løsere avføring. Folk betaler jo penger for en tarmskyll, mye bedre å få staket opp analen med en deilig penis og i tillegg få en vanvittig orgasme, helt gratis :D

Anonymous poster hash: 0ea18...2ed

Skrevet

Hiv kom fra aper.

......som hadde samleie på denne måten! Og så orker jeg ikke tenke på hvordan det smittet over på mennesker. Men videre spredde det seg fra rumpe til rumpe... Lest om New York og hiveksplosjonen der?? Blir ikke skrevet mye om, men det er så stort nå at de vurderer tiltak...

HIV oppsto jo ikke fordi aper hadde analsex (mulige det spredet seg på den måten, kan lite om utbredelse av analsex i dyrerike), Det er et virus som først oppsto i dyr, så muterte det slik at det kunne smitte over til mennesker. HIV smittet sannsynligvis fra dyr over til mennesker via jegere som fikk blod i åpne sår under jakt. HIV smitter hovedsaklig gjennom blod og sæd, derfor er det større sannsynlighet for å bli smittet ved analsex enn ved vaginal, det blir letterer rifter, men man kan bli smittet uansett. En annen smittekilde er deling av sprøyter. En grunn til at det er mye smitte i Afrika er vissnok at analsex er veldig vanlig for å unngå graviditet samt at de har mye sex utenfor ekteskapet og det er ikke vanlig med kondom, selv ved sex med prostituerte.

Anonymous poster hash: 33cd6...96f

Skrevet

Æsj skjønner ikke greia med anal sex.Ekkelt .Møkka skal ut der.

Anonymous poster hash: 9caf1...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...