skinnfilla Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Er vel en slags renselse, men jeg blir helt kvalm av å se alt det dritet jeg har i lungene! Faen, altså, har røkt i 20 år , så det er vel ikke uventet ,mest sjokkerende( eller ikke) Men når gir det seg? Noen med peiling? Selve røykekuttet har gått utrolig greit, ikke lyst på røyk, men tar en liten moccasnus i situasjoner hvor jeg pleide å røyke. Røkte ikke hjemme heldigvis, så her går det fint. Rart hvordan alt sitter i hodet, har prøvd å kutte før, men ville tydeligvis ikke da.... Nå gikk det lett, for lett! Så deilig å ikke røyke, måtte avbryte for å gå ut å dampe, jeg er fri! Aldri om jeg skal røyke igjen!
bIomstre Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Gratulerer med røykeslutt, stå på! Jeg har heldigvis ingen egen erfaring å dele, men husker en kollega av meg hadde samme problem. Hun fikk forklart av legen at røykingen hadde snørt blodårene hennes sammen, og når blodårene begynte å fungere normalt igjen etter røykeslutt, så kunne det bli en overreaksjon på slimproduksjonen. Dette varte bare i noen uke, og hun fikk råd om å drikke mye vann mens det stod på.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Gratulerer! Jeg vil også! Jeg sluttet for et år siden i 73 dager men starter igjen da jeg gikk opp 9 kilo. Desverre gikk ikke kiloene av igjen da jeg begynte, så det er ikke fristende å slutte igjen pga det. Men jeg har planer om å slutte før heg blir 40, og det er om 16 dager. Hva gjelder hosting av svart slim hadde jeg det samme da jeg slutta. Anonymous poster hash: 63373...899
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Flink!! Anonymous poster hash: 64197...565
skinnfilla Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2015 Jo ,takk, har heller gått ned i vekt enn opp. Merkelig nok smaker ikke sjokolade og søtt like godt lengre. Og jeg er ute på tur med hunden et par timer hver dag. Men kaffe! Å herregud ,hvor godt det smaker nå! Ikke sånn besk som det var mens jeg røkte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå