Gå til innhold

Tror jeg er kjedelig

Anbefalte innlegg

Venninnene foretrekker andre fremfor meg, selv om de kan ta kontakt med meg og. Men jeg er ikke gira på fest og morro, bare på kos og kvalitetstid.

På jobb unngår jeg kollegane litt for jeg vil ikke kjede de med "meg".

Har ikke noe å tilby noen, knapt nok kjæresten.

Aldri noen som spør hva jeg skal/hva jeg har gjort i helgene. Aldri noen som lar meg snakke ferdig hvis jeg først åpner gapet.

Er så redd for at uintressante meg skal stå i veien for min fremtidige arbeidssituasjon..

Vet ikke hva jeg vil med dette ... 😫

Anonymous poster hash: bc337...463

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144194468-tror-jeg-er-kjedelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg en bok om selvinnsikt og finn ut hvordan du kan utvikle deg!

Liker du best å snakke om deg og ditt? Stiller du spørsmål til andre og er oppriktig interessert? Har du selvironi og klarer å fortelle morsomme historier om deg selv? Har du langdryge utgreininger eller er du god på kortere "punshlines"? Osv

Anonymous poster hash: e6262...4c4

Kjøp deg en bok om selvinnsikt og finn ut hvordan du kan utvikle deg!

Liker du best å snakke om deg og ditt? Stiller du spørsmål til andre og er oppriktig interessert? Har du selvironi og klarer å fortelle morsomme historier om deg selv? Har du langdryge utgreininger eller er du god på kortere "punshlines"? Osv

Anonymous poster hash: e6262...4c4

Har selvinnsikt.

Prater ikke mye om meg og mitt, det skjer for lite til at det er noe å fortelle. Stiller spørsmål, og får svar. Men ikke noe mer en det ..

Prøver å fatte meg i korthet hvis jeg skal fortelle noe. Kan fortelle artige ting om meg selv, hvis jeg hadde visst de ville høre den historien.

Når du skriver at du ikke er opptatt av fest og moro, men kos og kvalitetstid, så tenker jeg at det høres rart ut. Altså, det er selvfølgelig opp til hver enkelt hva de foretrekker, og jeg kan selvsagt ta dundrende feil ut fra den ene setningen. Men for noen er jo fest og moro også synonymt med kvalitetstid - betyr det at du kanskje er en anelse fordømmende med tanke på andres preferanser? Isåfall tenker jeg at du kanskje kunne forsøke å tenke litt utenfor boksen. Jeg mener ikke at man skal sette igang og drikke og gjøre ting man ikke vil, men om du ikke respekterer det andre mener er kvalitetstid, er man heller ikke særlig morsom å henge med.

Igjen; jeg kan ha misforstått deg veldig her.

Uansett. Jeg er nok dels en sånn fest & moro-person, men jeg har mange ulike venner, og noen av dem synes ikke det er særlig gøy å gå ut, for eksempel. For meg handler det ikke så mye om det, som om selvhøytidelighet. Når jeg tenker gjennom dem jeg kjenner, men som jeg ikke oppsøker i særlig grad, så handler det hverken om alkohol eller fest, men om tildels stringente liv hvor noe er "lov" og noe er "ikke lov", gjerne basert på det jeg synes er litt gammeldagse oppfatninger. Og i tillegg til en litt selvhøytidelig holdning om at en viss korrekthet er det eneste gangbare - og særs lite fleiping på egen bekostning. Jeg elsker folk som tuller med seg selv (og andre), og som tåler det. Ærlighet er en annen faktor, som henger sammen med dette, synes jeg. Jeg setter pris på ærlighet i absolutt alle bauger og kanter! Så kan folk bare ha den bakgrunnen og de interessene man vil. Det som er interessant er når man tør å være ærlig og lite opptatt av (emosjonell) fasade, og kan le av seg selv (og andre). Om man i tillegg tør å mene noe, litt sterkt, bry seg om en eller annen ting, nesten samme hva det er, i en eller annen retning, i steden for å bare vende kappen etter vinden - da er jeg solgt. :)

Anonymous poster hash: c5a5c...c68

Du er god nok som du er. Hvis du innser det, betyr det ikke så mye hva andre mener om deg. Det er godt vi er forskjellige! Jeg er som deg HI, og er konfortabel med det!

Anonymous poster hash: 41ed1...a91

Samme her :) Med unntak av at jeg tror jeg har mye å tilby kjæresten (vi er like kjedelige ;)) og at folk gjerne hører hva jeg sier. Men jeg skulle gjerne likt å treffe flere kjedelige personer som ikke bare synes fyll og fest er gøy. Føler faktisk ofte på drikkepresset, det samme gjør samboeren min. For her i Norge er liksom fest og fyll synonymt med fest og sosialt samvær..

Anonymous poster hash: f0e10...873

Annonse

Med fest og morro tenker jeg festivaler kanskje ig fest hver helg. Hæla i taket og full rulle.

Jeg liker noen venninner og ett glass vin om mulig. Besøk bare.

Ja, jeg håper jeg er god nok. Tenker hele tiden at jeg må sette andre først, spørre de om hva som skjer og hvirdan de har det. Og følge opp. Det er vel det jeg har å tilby andre ..

Du er god nok som du er. Hvis du innser det, betyr det ikke så mye hva andre mener om deg. Det er godt vi er forskjellige! Jeg er som deg HI, og er konfortabel med det!

Anonymous poster hash: 41ed1...a91

Samme her :) Med unntak av at jeg tror jeg har mye å tilby kjæresten (vi er like kjedelige ;)) og at folk gjerne hører hva jeg sier. Men jeg skulle gjerne likt å treffe flere kjedelige personer som ikke bare synes fyll og fest er gøy. Føler faktisk ofte på drikkepresset, det samme gjør samboeren min. For her i Norge er liksom fest og fyll synonymt med fest og sosialt samvær..

Anonymous poster hash: f0e10...873

Enig. Kan man ikke være sammen uten å drikke alkohol hver gang?

Les hvordan du skriver om deg selv. Det går ikke an å få et godt liv hvis du snakker nedsettende om deg selv. Du er god nok som du er. Kanskje en idé med litt hjelp til å bygge opp selvfølelsen? Kan anbefale Solstråleboken av psykolog Trond Haukedal. Du har kraften i deg! Ingen kan gjøre det bedre, bare du!

Anonymous poster hash: 05c74...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...