Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Står så fast på guttenavn. Er mange jeg liker, men jeg vil ELSKE navet....

Navn vi liker, men liksom ikke helt har falt for:

Milian/Milan

Mio

Melvin

Liker navn med litt internasjonal klang, ikke norske navn som Martin, Marius og Magnus etc...

Navn med andre forbokstaver er ikke helt uaktuelt, så om noen har noen i samme sjanger er det bare å komme med det, men aller helst navn på M :)

Hjelp!

Anonymous poster hash: e9f10...140
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144194441-guttenavn-p%C3%A5-m/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mohammed er et internasjonalt navn! :P

Michael

Mattes

Marvin

Maik

Max

Maximillian

Maxim

Malcolm/Malcom

Malfred

Malik/Malek

Malaki

Mandela

Malte/Malthe

Mandius/Mandus

Manuel

Mark/Marko

Marcello/Marcel

Marcelius

Mardon

Marelius

Martinus/Martinius

Martin

Marcin

Mardin

Marek

Marinus/Marinius/Marenius

Mario

Marelius

Markus

Mareli

Maris

Marian

Marino/Mariano

Mikal eller kanskje Marco?

Jeg blir så forvirret over de som kopi/paster hele lister med navn, som om man ikke leser i de selv, kom med noen få fine forslag så blir det sikkert mye enklere å forholde seg til. Ja, tenker jeg da iallefall :)

Anonymous poster hash: 184bb...813

Annonse

Mikal eller kanskje Marco?Jeg blir så forvirret over de som kopi/paster hele lister med navn, som om man ikke leser i de selv, kom med noen få fine forslag så blir det sikkert mye enklere å forholde seg til. Ja, tenker jeg da iallefall :)Anonymous poster hash: 184bb...813

Hvis du sikter til meg så har jeg IKKE copy/paste noe liste. Hvert navn har jeg plukket ut og skrevet inn manuelt. Har lett etter navn på M og skrevet inn de jeg synes kan funke. Hva er gale å komme med mange forslag? Vil tippe det er mange navn på den listen som TS ikke har hørt om før. Er vel derfor hun spør her inne for å forslag til nye navn hun ikke hadde tenkt på selv?

Står så fast på guttenavn. Er mange jeg liker, men jeg vil ELSKE navet.... Navn vi liker, men liksom ikke helt har falt for:Milian/MilanMioMelvin Liker navn med litt internasjonal klang, ikke norske navn som Martin, Marius og Magnus etc... Navn med andre forbokstaver er ikke helt uaktuelt, så om noen har noen i samme sjanger er det bare å komme med det, men aller helst navn på M :) Hjelp! Anonymous poster hash: e9f10...140

Av dine navn liker jeg alle kjempegodt utenom Mio.

Du har fått så mange nå at jeg vet ikke om jeg har flere å bidra med. Men jeg vil bare si at jeg er enig i at Magnus og Marius er veldig norske, men Martin synes jeg er et flott navn som har en internasjonal klang. Er jo mye brukt i andre land (eks. Martin Luther), og har varianter som Martino også.

Av de som er blitt nevnt liker jeg særlig:

Mikael

Matheo

Mathias

Matteus

Markus

Manuel

Melvin

Anonymous poster hash: f64dc...0c5

HI her :)

Så mange fine forslag. Synes dette er så ekstremt vanskelig...

Vil liksom ha et navn som ikke er sært, men litt uvanlig... det er ikke lett å finne.

Av Max og Maximilian, hvilket liker dere best? Liker Maximilian, men føler det er tungt, og at man kanskje ender opp med å kun bruke Max....

Anonymous poster hash: e9f10...140

Ingen av de er helt min smak, men tror jeg liker Maximilian best. Synes ikke det gjør så mye om noen bruker Max (på fotballbanen eller i vennegjengen), bare koselig med kallenavn. Samtidig er Maximilian ganske lett å si, så hvis dere bare er bevisste på det, så burde ikke det være noe problem for i alle fall dere å bruke hele navnet.

Anonymous poster hash: f64dc...0c5

Annonse

HI her :) Så mange fine forslag. Synes dette er så ekstremt vanskelig...Vil liksom ha et navn som ikke er sært, men litt uvanlig... det er ikke lett å finne. Av Max og Maximilian, hvilket liker dere best? Liker Maximilian, men føler det er tungt, og at man kanskje ender opp med å kun bruke Max.... Anonymous poster hash: e9f10...140

Max er så fint☺ enig med deg at maximilian er tungt!

Mio er også nydelig☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...