Gå til innhold

Er Reima sine vinterdresser store i str??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille en dress til min gutt på 4,5år og han er 110cm. Burde jeg bestille 122??

Skrevet

ja det lurer jeg også på :eeeh: 

Anonymous poster hash: abeb4...5c1
Skrevet

Nei de er smååå

Anonymous poster hash: 04183...e21

Skrevet

Synes de er normale i størrelsen. 122 kan bli litt stort en periode. Da bør du i så fall brette opp ermene og ha strikk i livet.

Skrevet

Synes de er helt standard i størrelsen. Min gutt bruker 98 i vanlige klær, reimadressen er 104, og han har litt å gå på, men ikke for mye.

Anonymous poster hash: c94be...2dc
Skrevet

Min gutt på 4,5 år er 115 cm høy og bruker str. 122 i bukser (lange ben) og str. 116 i overdeler. Han fikk nylig ny Reima-dress i str. 122. Den passer fint på bena, mens armene er for lange.

Bestevennen hans er 110 cm høy, og hans Reima-dress i str. 110 er perfekt til ham.

Anonymous poster hash: 9c3b8...346

Skrevet

Han kommer til å drukne i str 122. Jeg syns reima er normal i str.

Skrevet

Jeg synes dressene var veldig store i størrelsen for noen år tilbake. De siste årene synes jeg at de har de vært mer standard.

Har en 10 år gammel reimadress i str 80 og en helt ny i 86. Den gamle i str 80 er mye større enn den nye i 86. 

Det eneste er ermene som fremdeles virker som at er litt lange.

Skrevet

de jeg har hatt har vert store, han brukte 74 til han var over 1 år og 86 bruker han enda og er 2 år, han bruker ellers 98 pg 98/104

Skrevet

Før var de veldig store i størrelsen(4-5 år siden), nå er de mer normale, muligens littegrann stor.

Anonymous poster hash: 4366c...b8c
Skrevet

De er iallefall veldig gode i størrelsen. Og så er de myke slik at det ikke blir for klønete om dressen er litt stor. Jeg har bare brukt Reima på ungene til vinters og finner at dressene ofte kan brukes to vintre pga. den gode størrelsen. Bestill 122 så har han den neste vinter også. Du kommer ikke til å angre.

Skrevet

Skal du ha den nå holder det nok med 116, skal du ha til neste år er 122 et godt valg.

Skrevet

Jeg synes de er normale, men den gjengse oppfatning så lenge jeg har hatt barn er at de er store...

Uansett, jeg har et barn på ca. 107 cm, og skulle jeg kjøpt reima på salg nå ville det blitt 122. Barnet har dress i 110 nå, og når den er for liten tipper jeg 122 passer greit. To størrelser opp pleier å fungere.

Anonymous poster hash: 20e54...39a
Skrevet

Gutten min bruker str 98, men passer fortsatt fint i reimadressen som er 86.

Skrevet

Min erfaring er ikke at de er store mht lengde, men de er veldig brede..... Har du et smalt barn så hadde jeg heller valgt polarn og pyret

Anonymous poster hash: 86b89...77a
Skrevet

Nei helt normal ?

Anonymous poster hash: 6db25...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...