GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gÄr tidlig nÄr jeg gikk pÄ do fikk jeg rosa farge pÄ papiret nÄr jeg tÞrket. Tok pÄ et truseinnlegg som jeg hadde hele dagen. Det kom ca tre flekker i dette ilÞpet av hele dagen. Ellers kom det rosa/lyserosa pÄ papiret nÄr jeg var pÄ do ellers i gÄr. I dag kom det noen drÄper utvannet lett brunlig blod i do samt rosa pÄ papiret. Er 6+6 i dag. Har veldig lyst til Ä ringe legen Ä fÄ sjekket om det er liv eller ikke, men er litt feig... Hvordan ville dere gÄtt frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg blÞdde i veke 6 fÞrste gang eg var gravid. Ringte lege og blei henvist til gyn pÄ sjukehuset til ul..

Skrevet

Jeg fikk beskjed om Ä alltid kontakte lege ved blÞdninger. Det er ganske vanlig Ä blÞ uten at det er noe galt, men godt for kropp og sjel Ä fÄ sjekket det ut:)

Skrevet

Eg blÞdde i veke 6 fÞrste gang eg var gravid. Ringte lege og blei henvist til gyn pÄ sjukehuset til ul..

BlÞdde du mye? Hvordan gikk det pÄ UL? Har ingen smerter, bare spotter. Har et lite hÄp om at det skal gÄ bra selv om jeg i utgangspunktet er realistisk

Skrevet

Jeg blÞdde mye fra uke 7-11 denne graviditeten! Type menstruasjons mengder! Var pÄ UL tre ganger, alt var i skjÞnneste orden! Etter uke 11 har d ikke vÊrt en drÄpe blod : ) d kan gÄ bra! ; )

Skrevet

Eg blÞdde berre litt.. brunt blod. Ul gikk fint i veke 6. Dessverre blÞdde eg fleire gangar mellom veke 6 og 11.. var pÄ fleire ultralyder og alt sÄg bra ut fram til veke 11.. det endte i en MA med meg. Men som ho over her skriv gÄr det i mange tilfelle veldig bra. Eg hadde ingen symptom pÄ graviditet den gangen eg mista.

Skrevet

Fikk ikke komme til UL, men har tatt blodprĂžve for Ă„ mĂ„le HCG. Har bare sĂ„ vidt lyserosa farge pĂ„ papiret nĂ„, sĂ„ hĂ„per at spottingen gir seg. Vi har booket en tidlig UL 10. Feb sĂ„ kommer til Ă„ gĂ„ pĂ„ nĂ„ler til vi kommer oss dit. Har fortsatt masse symptomer som kvalme og Ăžmme bryst. Har fortsatt ingen smerter og kun ubetydelige flekker i truseinnlegget sĂ„ legen mente at det ikke burde vĂŠre noen grunn til bekymring. Skulle heller ta kontakt dersom jeg blĂždde kraftigere eller fikk smerter. Talk for svar alle sammen! Og takk for at trĂ„den ikke ble kuppet av en gjeng med pessimister slik alle andre trĂ„der jeg har lest 😄

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...