Fru-IT Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 I går tidlig når jeg gikk på do fikk jeg rosa farge på papiret når jeg tørket. Tok på et truseinnlegg som jeg hadde hele dagen. Det kom ca tre flekker i dette iløpet av hele dagen. Ellers kom det rosa/lyserosa på papiret når jeg var på do ellers i går. I dag kom det noen dråper utvannet lett brunlig blod i do samt rosa på papiret. Er 6+6 i dag. Har veldig lyst til å ringe legen å få sjekket om det er liv eller ikke, men er litt feig... Hvordan ville dere gått frem?
scoobydo Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Eg blødde i veke 6 første gang eg var gravid. Ringte lege og blei henvist til gyn på sjukehuset til ul..
Augustfrua Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Jeg fikk beskjed om å alltid kontakte lege ved blødninger. Det er ganske vanlig å blø uten at det er noe galt, men godt for kropp og sjel å få sjekket det ut:)
Fru-IT Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2015 Eg blødde i veke 6 første gang eg var gravid. Ringte lege og blei henvist til gyn på sjukehuset til ul.. Blødde du mye? Hvordan gikk det på UL? Har ingen smerter, bare spotter. Har et lite håp om at det skal gå bra selv om jeg i utgangspunktet er realistisk
VIL ha nr.2! Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Jeg blødde mye fra uke 7-11 denne graviditeten! Type menstruasjons mengder! Var på UL tre ganger, alt var i skjønneste orden! Etter uke 11 har d ikke vært en dråpe blod : ) d kan gå bra! ; )
scoobydo Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Eg blødde berre litt.. brunt blod. Ul gikk fint i veke 6. Dessverre blødde eg fleire gangar mellom veke 6 og 11.. var på fleire ultralyder og alt såg bra ut fram til veke 11.. det endte i en MA med meg. Men som ho over her skriv går det i mange tilfelle veldig bra. Eg hadde ingen symptom på graviditet den gangen eg mista.
Fru-IT Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2015 Fikk ikke komme til UL, men har tatt blodprøve for å måle HCG. Har bare så vidt lyserosa farge på papiret nå, så håper at spottingen gir seg. Vi har booket en tidlig UL 10. Feb så kommer til å gå på nåler til vi kommer oss dit. Har fortsatt masse symptomer som kvalme og ømme bryst. Har fortsatt ingen smerter og kun ubetydelige flekker i truseinnlegget så legen mente at det ikke burde være noen grunn til bekymring. Skulle heller ta kontakt dersom jeg blødde kraftigere eller fikk smerter. Talk for svar alle sammen! Og takk for at tråden ikke ble kuppet av en gjeng med pessimister slik alle andre tråder jeg har lest 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå