Gå til innhold

Noen som har fått intens hodepine av orgasme noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det for noen år siden. Det smalt i bakhodet da jeg fikk orgasme, og jeg trodde faktisk en kort stund at nå døde jeg. Jeg lå bare helt stille og visste at det ikke var noe jeg kunne gjøre fra eller til, for så intenst vondt var det at jeg ikke klarte å røre meg (barnet mitt var hos sin far). Tror at jeg plutselig besvimte/ sovnet etter dette, men hadde fremdeles noe hodepine da jeg våknet en halvtime etter.

Denne hodepinen var faktisk ganske vond i nesten en uke etterpå, og først da dro jeg til en lege.

Synes det var utrolig pinlig å skulle forklare den gamle legen at jeg fikk hodepinen da jeg fikk orgasme av å onanere, og det så ikke helt ut som om legen trodde meg da jeg sa at jeg hadde vært edru (leger av den gamle skolen tror kanskje ikke at pene piker gjør slikt i edru tilstand ;p).

Han hadde uansett ikke noe annet råd enn å vente enda noen dager, og ta paracet. Og i løpet av noen dager etter det så var jeg helt bra igjen.

Skremmende var det uansett, men jeg har heldigvis aldri opplevd det igjen.

Er det noen andre som har opplevd noe liknende?

Anonymous poster hash: 07d40...d09

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke opplevd det, men vi har hatt noen som har blitt innlagt pga akkurat dette. Da ble de sjekket ut mtp blødning. For man kan få akutt hodepine v blødninger. Har heldigvis ikke vært blødninger men hodepine som kom av orgasme.

Anonymous poster hash: 2e083...483

Skrevet

Mannen fikk det en periode. Plutselig gikk det over. Aner ikke hvorfor det skjedde.

Anonymous poster hash: 7b883...9e5

Skrevet

Har ikke opplevd det, men vi har hatt noen som har blitt innlagt pga akkurat dette. Da ble de sjekket ut mtp blødning. For man kan få akutt hodepine v blødninger. Har heldigvis ikke vært blødninger men hodepine som kom av orgasme.

Hmm, det høres litt ekkelt ut. Legen syntes ikke det var noen grunn til å sjekke det ut videre.

Hvis det var en blødning, kan det ha fått noen konsekvenser?

Skrevet

Jeg har også hatt det. Nå har jeg migrene, så jeg regner med at det har noe med saken å gjøre.

Har ikke sjekket det noe videre, men burde kanskje gjort det. 

Anonymous poster hash: f4d61...f5f

Annonse

Skrevet

Jeg har også hatt det. Nå har jeg migrene, så jeg regner med at det har noe med saken å gjøre.

Har ikke sjekket det noe videre, men burde kanskje gjort det. 

Anonymous poster hash: f4d61...f5f

Takk for svar. Jeg har aldri hatt migrene tidligere, og lider ikke av det nå heller.

Skrevet

Jeg får det om jeg får en skikkelig intens orgasme.. Har bestndig gitt seg etter en halvtimes tid da så jeg har aldri tenkt at det er noe som er nødvendig å sjekke.

Anonymous poster hash: 959ba...dd6

Skrevet

Jeg får det om jeg får en skikkelig intens orgasme.. Har bestndig gitt seg etter en halvtimes tid da så jeg har aldri tenkt at det er noe som er nødvendig å sjekke.

Anonymous poster hash: 959ba...dd6

Dette var så vanvittig vondt at jeg var helt sikker på å dø, og den kom som et smell i bakhodet, så jeg tror ikke helt vi snakker om samme type hodepine.... Men jeg tror jammen jeg skal høre litt mer med legen min.

Skrevet

Hei, beklager, jeg var litt trøtt i går når jeg svarte. Burde latt det være. Hadde du kontaktet lege rett etter det hadde skjedd hadde du sannsynligvis kommet inn og tatt en ct av hodet ditt for å utelukke blødning. Dette er ufarlig, men veldig vondt. Men akutt hodepine vil bli sjekket it med ct og evt spinalpunksjon for å utelukke blødning. Du har sannsynligvis ikke hatt noen blødning, men fått en hodepine som noen kan oppleve å få i forbindelse med orgasme.

Ble det litt klarere nå?

Skrevet

Både jeg og mannen har det av og til men vi har begge Migrene så det kommer nok av det.

Anonymous poster hash: d9379...724

Skrevet

Orgasmehodepine er ikke så uvanlig. Google det.

Anonymous poster hash: cfe73...d4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...