Gå til innhold

Hva blir 2015 navnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere sjeldne navn, dobbel eller "motenavn" alltid spennende å se, hva som er populært og ikke hvert år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt og greit- Thomas - her :) Fint og tidløst navn :)

Skrevet

Her blir det Esther.

Anonymous poster hash: f4f6c...350

Skrevet

Her får du vite navnet da babyen er født ;-)

Skrevet

8 dager til termin, og vi har ikke peiling på hva gutten vår skal hete! Virkelig ingen idé en gang 😕

Skrevet

Termin på søndag, aner ikke hva vi skal kalle han. Vil ha noe enkelt, tradisjonelt og ikke motenavn slik at han slipper dele navn med 5 andre i klassen sin. Vurderer Snorre, Sigurd eller Nils.

Skrevet

Helmine eller Edvard er foreløpig bestemt, men det kan jo endre seg :) Vi liker litt "gamle" navn :)

Anonymous poster hash: ec7e3...abe

Skrevet

Henrik :)

Anonymous poster hash: 88db3...c45
Skrevet

Går for et uvanlig navn.Har vært bestemt på det ganske lenge og kaller han det når jeg snakket til magen.

Skrevet

Jeg ville opprinnelig ha Vetle til han i magen. Men etter litt tanker rundt det tenkte vi at her vi bor betyr det "lille" og det brukes i dagligtale av flere, så det skal han få slippe å ha på seg resten av livet, at han er lillegutt (Vetleguten). Synd, egentlig, for jeg har alltid likt det navnet. 

Men vi har funnet et annet, og er fornøyde med det :) 

Skrevet

Her blir det oppkalling etter min farfar såframt vi ikke bråsnur i døra:-)

Skrevet

Lillemor skal hete Tuva. :)

Skrevet

Termin på søndag, aner ikke hva vi skal kalle han. Vil ha noe enkelt, tradisjonelt og ikke motenavn slik at han slipper dele navn med 5 andre i klassen sin. Vurderer Snorre, Sigurd eller Nils.

Da tror jeg Nils vil være det valget du får minst konkurrenter om, Her er i alle fall både Snorre og Sigurd godt representert :) 

Anonymous poster hash: 25f04...964

Skrevet

Da tror jeg Nils vil være det valget du får minst konkurrenter om, Her er i alle fall både Snorre og Sigurd godt representert :)

Anonymous poster hash: 25f04...964

Niels er veldig stilig

Skrevet

Her blir det en Henrik om jeg får vilja mi:-) Mathias om mannen min får vilja si. Kommer litt an på hvordan han ser ut også.

Skrevet

Maiken heter jenta vår.

Anonymous poster hash: e1aec...de9

Skrevet

Vår lille frøken skal hete Vilja:)

Skrevet

Vi har kalt vår gutt Amadeus

Skrevet

Mest sannsynlig ei Sølvi eller en Johannes, hvis jeg ikke ombestemmer meg.

Anonymous poster hash: 24166...58d
Skrevet

Vi tenker og tenker, ekke så lett :/

Skrevet

Men blir kort og enkelt navn her. Typisk norsk liss :)

Skrevet

venter ei lita jente i begynnelsen av mai som skal hete Elina <3 fått veldig mye skryt av navnet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...