Gå til innhold

Mørkt gulv på bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pusse opp badet og har lyst på noen mørk grå matte fliser som ser ut som skifer.

Men vil det fort synes støv?

Har hatt hvite blanke fliser før.

Anonymous poster hash: 022a6...e6b

Skrevet

Det er pent, men ALT av møkk og støv synes med en gang ja, så vær i såfall beredt på å ha støvsugeren i nærheten hele tiden..

Anonymous poster hash: 38cc7...b99
Skrevet

Jeg har hatt begge deler, og støvet vises absolutt best på det lyse. Nå har jeg mørk grå, og skal aldri ha noe annet.

Anonymous poster hash: 1a320...cbf

Skrevet

Vi skal ha oliven:) ikke lyse, og ikke mørke:)

Anonymous poster hash: fab63...982

Skrevet

Har grå og matte fliser på gulvet. Støvsuger 2 ganger i uka, samme som resten av huset. Og det er med 2 små barn. Ser ikke mer skittent ut enn bad med hvitt gulv.

Skrevet

Min erfaring er at støv er enda mer synlig jo lysere fliser.

Skrevet

Vanskelig å vaske når flisene er matte!

Skrevet

Vi har mørkt grå gulv. Ser ikke støvet noe mer der altså, Men matte fliser er pain in the ass å vaske!

Anonymous poster hash: e86ac...5ac
Skrevet

Anbefaler deg å gå for glatte mørke fliser på golvet, for det er mye enklere å rengjøre samt at det vises ikke så mye skit og støv:)

Anonymous poster hash: 2d6df...1aa

Skrevet

Har mørke mørke grå/svarte matte fliser med litt fargenyanser på baderomsgulvet. Støv synes ikke i det hele tatt. Synes nesten bedre på den hvite veggen ;)

Anonymous poster hash: 723cc...f85
Skrevet

Har blanke mørk grå fliser, og ser ikke støvet der. Så sant det ikke går ukesvis mellom hver vask, og det gjør det jo ikke. ;)

Skrevet

Mørke fliser er bra, matte fliser er et helvete å vaske!

Anonymous poster hash: 92066...6ab
Skrevet

Svarte fliser er i alle fall det aller verste jeg har vært ute for! 

ALT syns, til og med støvet fra håndklærne etter at du har tørket deg på hendene, vannflekker, you name it... 

Grå, ikke for mørke fliser, eller beige, brune osv er vel det beste. Hvitt er heller ikke særlig moro.

Anonymous poster hash: 63a6c...ded
Skrevet

Jeg har koksgrå fliser som ligner på skifer, og de er både enkle å holde rene og ser ikke skitne ut mellom vaskerundene. I motsetning til blanke fliser ser man ikke tørket vannflekker på de, og det mørke håret mitt forblir usynlig når jeg "røyter" på gulvet.

Det verste jeg vet er blanke hvite fliser, da ser du alt fra tørket vann til nupper fra klærne og hår.

Anonymous poster hash: ac9b6...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...