Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #26 Skrevet 21. januar 2015 Nå er jeg kanskje kynisk, men hvorfor skal dere på cafe? Det er jo ikke en date, det er jo kun den seksuelle kjemien som skal stemme..? Møt ham 100 m hjemmefra, type "Hei, der er du!" (ta tak i hm og gi ham et tungekyss) "Hva syns du, vil du bli med?" Så er det bare å dra hjem, og rive av ham klærne i gangen og dytte ham innpå soverommet og ta for seg ( husk kondom) Haha. Det er sant! :-) Kanskje bedre å gjøre det på den måten. Bra jeg kan få tips av noen erfarne. ;-) HI Anonymous poster hash: 9c7da...432
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #27 Skrevet 21. januar 2015 Eller. Vi er ikke helt ukjente da. Men har aldri møttes IRL før. Vi har møttes på nett på en sexside. Og har hatt en del kontakt på Snapchat. Mye chatting og bilder og videoer frem og tilbake. Vi er begge enige om å bli elskere. Han er 17 år yngre enn meg. Og nå har vi planer om at han skal komme hjem til meg på dagtid mens jeg tar han imot med sexy undertøy. Men usikker på om jeg skal tørre å møte en jeg aldri har møtt før hjemme hos meg selv?? Burde man møttes på er mer nøytralt sted? Anonymous poster hash: 9c7da...432 Nei!!!! Det kan fort utvikle seg til en voldtekt, om du plutselig skulle ombestemme deg eller ikke vil gjennomføre likevel. Du aner ikke hvem denne fyren er. En annen ting er at du gir han adressen din. Man vet jo ikke om han er en gærning. Nå skal ikke jeg stemple alle som liker litt ekstrem sex for galninger, men OM noe skulle skje, så er det såpass mye fordommer mot "folk som dere" at det er ikke sikkert politiet ville tatt deg seriøst om du trengte beskyttelse og måtte forklare hvorfor. Så jeg hadde ikke turt det. Ikke sjans i havet. Anonymous poster hash: 28989...f3c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #28 Skrevet 21. januar 2015 Og hvis du har barn er det absolutt IKKE greit å ta han med hjem til deg, selv om de ikke er hjemme. Hvis dette skulle være en fyr med problemer har du gitt han adressen din og du aner ikke om han plutselig dukker opp for et ligg en gang mens barna er alene hjemme. Da bør du heller treffe han hjemme hos han selv eller sjekke inn på et hotell. Anonymous poster hash: 28989...f3c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #29 Skrevet 21. januar 2015 Og jeg må si at jeg er overrasket over at dere velger så veldig unge menn...! Har ingen drøm om å bli kalt milf (grusomt ord) eller ha sex med noen som kommer etter 3 minutter... Anonymous poster hash: b73d5...6b2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #30 Skrevet 21. januar 2015 Høres ut som det blir gøy for dere. Selv hadde jeg aldri turt eller villet, men i din situasjon høres det jo spennende og morsomt ut. Anonymous poster hash: ba176...61e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #31 Skrevet 21. januar 2015 Vitner om lav iq og ren idioti å la noen man har møtt på nettet komme hjem til deg på første møte. Tenk litt lengre enn nesa rekker da du har barn!! Det er de det kan gå utover dersom det er en gal person. (Tar utgangspunkt i at du har barn, men idiotisk uansett) Hvorfor ikke på et hotell!? Anonymous poster hash: 1962f...34b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #32 Skrevet 2. oktober 2018 Hvilket forum var dette? Anonymkode: 03c0a...80a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #33 Skrevet 2. oktober 2018 Det ville aldri vært et alternativ ettersom jeg har null interesse av å ha sex med ukjente. Men sett bort i fra min egen oppfattelse så forstår jeg overhodet ikke hvorfor du skal dra hjem en fremmed fyr for å ha sex, hvorfor ikke møte vedkommende på nøytral grunn på f.eks et hotellrom? Hvis du er så nøden at du må ha sex med vilt fremmede mennesker så får du søren betale hva et hotellrom koster også. Anonymkode: 7ec7e...74b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #34 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det ville aldri vært et alternativ ettersom jeg har null interesse av å ha sex med ukjente. Men sett bort i fra min egen oppfattelse så forstår jeg overhodet ikke hvorfor du skal dra hjem en fremmed fyr for å ha sex, hvorfor ikke møte vedkommende på nøytral grunn på f.eks et hotellrom? Hvis du er så nøden at du må ha sex med vilt fremmede mennesker så får du søren betale hva et hotellrom koster også. Anonymkode: 7ec7e...74b Det er ikke sikkert at hun er så nøden lenger siden tråden er nesten 4 år gammel Anonymkode: b0654...f0a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #35 Skrevet 2. oktober 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke sikkert at hun er så nøden lenger siden tråden er nesten 4 år gammel Anonymkode: b0654...f0a Hehe….det har du jammen meg rett i, jeg fikk mao ikke med meg datoen innlegget var skrevet 😂 Anonymkode: 7ec7e...74b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #36 Skrevet 2. oktober 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det ville aldri vært et alternativ ettersom jeg har null interesse av å ha sex med ukjente. Men sett bort i fra min egen oppfattelse så forstår jeg overhodet ikke hvorfor du skal dra hjem en fremmed fyr for å ha sex, hvorfor ikke møte vedkommende på nøytral grunn på f.eks et hotellrom? Hvis du er så nøden at du må ha sex med vilt fremmede mennesker så får du søren betale hva et hotellrom koster også. Anonymkode: 7ec7e...74b Enig med denne. Selv om tråden er gammel Anonymkode: 07b7e...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå