Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Er litt tiltrukket av en mann som ikke er klassisk fin i det hele tatt. Han er lav, har lite hår, bittelitt tjukk. Vi jobber sammen. Vet ikke om det har sammenheng med at jeg har fått oppmerksomhet fra han ute på byen. Har danset litt sammen, jeg elsker å danse. Her forleden drømte jeg at vi var kjærester. Var så rart for han er så ulik nåværende kjæreste som er høy og flott. Tar meg selv i å lure på om jeg hadde turd å bli sammen med han om vi begge var single eller om det hadde blitt flaut å bli sammen med han siden han er mindre enn meg. Har iallefall pirrende dagdrømmer om han no. Andre som lar seg pirre av det "uattraktive", og dermed litt forbudte? Anonymous poster hash: 40d58...12b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Det går nok fort over Begynn å fokuser på kjæresten i stedet Anonymous poster hash: 99c7d...099
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Er ganske normalt. Det går over etter hvert. Anonymous poster hash: 71c1b...c7c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Jeg nattedrømte om den nittenårige, kvisete medstudenten min under en meget kort periode av studietiden. Var selv godt over 30 Vet ikke helt hva drømmene mine holdt på med, men det gikk fort over. Anonymous poster hash: 0b72c...031
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Det er ikke det at jeg er tiltrukket av en annen mens jeg har kjæreste jeg tenkte som tema her. (er ikke forelsket, men ja, vanskelig å forklare) Skjer ingenting, bare litt krydder I hverdagen.Men er fasinert av at det er en liten mann med lite hår som tenner meg. Og tenker på at jeg sannsynligvis ikke hadde turd å bli sammen med han engang, at det er litt flaut å date en som er mye mindre attraktiv enn seg selv og tidligere partnere. HI Anonymous poster hash: 3d44b...465
Giss Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Utseende er ikke alt. Han trenger ikke være høy og flott for å kunne være tiltrekkende. Oppførsel, humor osv har også en del å si.
MammantilNurket Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Du skal ikke undervurdere sex med "stygge" menn. Sex med en stygg mann som du misliker kan faktisk være kjempe- hot!
Gjest Antarctica Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Beauty is in the eye of the beholder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå