Gå til innhold

2 år gammel nespressomaskin. Klage eller kjøpe ny?

Anbefalte innlegg

Den virker ikke tilfredsstillende. Stopper før den skal og må trykkes i gang tre ganger per kopp ca.

Er det ikke meningen de skal vare lengre? Eller kan jeg klage? Den er resnet og vedlikeholdt som den skal.

Anonymous poster hash: 9aca5...b77

Fortsetter under...

Klag og se hva som skjer. To år er ikke lenge, men enkelte ting er ikke lagd for å holde lengre heller. Men uttrykk din misnøye uansett, så kanskje de begynner å lage ting som er ment å vare litt lengre.

Anonymous poster hash: 0ed1e...a3a

Annonse

Du har 3 eller 5 års reklamasjonsrett på all elektronik mener jeg. Så bruk den :-)

Anonymous poster hash: 786c4...775

Det er 2 eller 5 år, avhengig av hvor lenge varen er ment til å vare. Prøv, så ser du om de mener 2 eller 5 år :)

Anonymous poster hash: 06cb7...455

Klag. Nespresso har utrolig god kundeservice, regner med du får ny uten problemer.

Jeg har en som ikke steamer melken ordentlig. Sendte mail og spurte om hva jeg skulle gjøre. Fikk mail tilbake med tips. Plutselig et par dager etter kom det en pakke i posten fra nespresso. Det var noe greier til å avkalke maskinen. Hadde ikke bestilt det, bare fikk det i posten. Funker fint nå etter avkalking 😉☺ flott service!

Anonymous poster hash: 07144...60f

Du må stille inn mengde sjølv. Det gjer du ved å halde inn knappen til du har fått passe mengde kaffi. Neste gong kjem megda du stilte inn. Slik er det på mi nespressomaskin, men den er 7 år da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...