Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Begynte å trene i helgen, etter et halvt år uten å røre på meg. Fysisk form er virkelig ferskvare - jeg trodde jeg skulle DØ sist eg trente. Og har hatt vondt over alt ellerpå. I dag er det på'an igjen. Sånn bootcamp-aktig trening der det ikke e rmulig å sluntre unna. Hjeeeeeelp! Anonymous poster hash: 14b43...607
[email protected] Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Hehe. Har det akkurat som deg . Pt time i dag. Gruer meg! Men det er jo bare super bra for oss da
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Har det helt likt. Hele kroppen verker, men jeg er lei av å være feit og uten muskler. Anonymous poster hash: b3786...e54
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Jaja, vi får vel bare bite tennene sammen. Lykke til, dere andre! Anonymous poster hash: 14b43...607
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor begynne så hardt? Start heller litt roligere med aktiviteter dere liker. Da er faren for skader mye mindre også. Anonymous poster hash: 8d961...e6c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor begynne så hardt? Start heller litt roligere med aktiviteter dere liker. Da er faren for skader mye mindre også. Anonymous poster hash: 8d961...e6c Jeg har begynt rolig. Går 30 minutter hver dag, og når jeg går i det tempoet jeg bør for å holde pulsen der den skal være er jeg ganske gåen etterpå. Formen min er helt tragisk, men 30 minutter bør seriøst alle "normalt" feite folk klare. Jeg skal ned 20 kg, og har sittet på ræva i et år pga latskap og graviditet. Nå er jeg lei, og jeg vil ha resultater. Anonymous poster hash: b3786...e54
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Hvis du gruer deg til trening har du valgt feil treningsform. Jeg har trent så jeg knapt kan gå dagen etter, men likevel har gledet meg til treningen fordi jeg synes det er så moro! Anonymous poster hash: ae6d2...ea7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Jeg trener kun aktiviteter jeg synes er gøy! Ellers vil det aldri vare... For meg er det ski, svømming og gå tur. Treningsstudio avskyr jeg! Anonymous poster hash: 1845f...16e
DaenerysStorm Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Tror kanskje ikke TS mente at hun grudde seg til trening fordi det er kjedelig osv Har det litt på samme måte selv. Blir sykt støl iblant selv om jeg bare jogger og da er det trått å sette igang, men gud så deilig når man er ferdig
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Tror kanskje ikke TS mente at hun grudde seg til trening fordi det er kjedelig osv Har det litt på samme måte selv. Blir sykt støl iblant selv om jeg bare jogger og da er det trått å sette igang, men gud så deilig når man er ferdig Nei, jeg grudde meg ikke fordi det er kjedelig, men fordi jeg er i så dårlig form. Treningen er egentlig kjempegøy, og veldoig effektiv, og i går gikk det bedre enn den første gangen jeg var der. Til du som spør hvorfor jeg ikke går litt mindre hadrt ut: Jeg har trent moderat lenge, og de siste tre månedene har jeg ikke trent i det hele tatt. Jeg visste at hvis jeg ikke bare stupte rett i det, ville jeg bare utsette og utsette og lure meg selv med at en tolig tjue minutters joggetur i ny og er nok. Og det er det jo ikke. Og så er det bra at det er en trener der som lusher, i stedet for at man styrer styrketrening selv (jeg endte opp med å kjøre samme styrkeprogram i halvannet år, kun med litt økning i tyngde på vekter etter hvert som jeg ble litt sterkere). hi Anonymous poster hash: 14b43...607
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 Tror kanskje ikke TS mente at hun grudde seg til trening fordi det er kjedelig osv Har det litt på samme måte selv. Blir sykt støl iblant selv om jeg bare jogger og da er det trått å sette igang, men gud så deilig når man er ferdig Nei, jeg grudde meg ikke fordi det er kjedelig, men fordi jeg er i så dårlig form. Treningen er egentlig kjempegøy, og veldoig effektiv, og i går gikk det bedre enn den første gangen jeg var der. Til du som spør hvorfor jeg ikke går litt mindre hadrt ut: Jeg har trent moderat lenge, og de siste tre månedene har jeg ikke trent i det hele tatt. Jeg visste at hvis jeg ikke bare stupte rett i det, ville jeg bare utsette og utsette og lure meg selv med at en tolig tjue minutters joggetur i ny og er nok. Og det er det jo ikke. Og så er det bra at det er en trener der som lusher, i stedet for at man styrer styrketrening selv (jeg endte opp med å kjøre samme styrkeprogram i halvannet år, kun med litt økning i tyngde på vekter etter hvert som jeg ble litt sterkere). hi Anonymous poster hash: 14b43...607 Ja, da tenkte jeg at jeg kunne oppdatere denne litt. Har nå blitt hekta på denne treningen! Det er kjempegøy, og utrolig effektivt! Jeg er fortsatt nær døden etter hver trening, men på en mer positiv måte enn første gang ;-) Har nå LYST til å trene, og gruer meg aldri lenger. Så, dere som er i startgropa og akkurat skal til å begynne å trene: det er bare å hoppe i det det, og formen kan da bare gå én vei, nemlig oppover :-) HI HI Anonymous poster hash: 14b43...607
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #12 Skrevet 6. mars 2015 Med mindre du liker smerte på den måten, så anbefaler jeg deg å starte litt mer forsiktig! Jeg begynte også sånn (etter lengre tids skade). Var støl et par mnd, men så gikk det over. Nå sist måtte jeg (etter en annen og mer alvorlig skade) ta det veldig med ro. Jeg kan antagelig nå gjennomføre det opplegget dere driver med uten å bli støl et eneste sted, men har bygd meg langsomt opp. For hard trening for brått gjør at musklene brister litt og det er det som gjør vondt etterpå. Det viktigste er at man finner noe man har lyst tli å gjøre slik at man fortsetter resten av livet! Anonymous poster hash: ae6d2...ea7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #13 Skrevet 9. mars 2015 Med mindre du liker smerte på den måten, så anbefaler jeg deg å starte litt mer forsiktig! Jeg begynte også sånn (etter lengre tids skade). Var støl et par mnd, men så gikk det over. Nå sist måtte jeg (etter en annen og mer alvorlig skade) ta det veldig med ro. Jeg kan antagelig nå gjennomføre det opplegget dere driver med uten å bli støl et eneste sted, men har bygd meg langsomt opp. For hard trening for brått gjør at musklene brister litt og det er det som gjør vondt etterpå. Det viktigste er at man finner noe man har lyst tli å gjøre slik at man fortsetter resten av livet! Anonymous poster hash: ae6d2...ea7 Ja, det nok sunnere og mer fornuftig å starte slik du gjorde sist, men jeg var bare nødt til å kaste meg ut i det og tvinge meg selv til å slutte mer alle unnskyldningene for ikke å trene og å lure meg selv med å tro at noen rusleturer og ganske slakk apparattrening på egen hånd egentlig var nok. Nå er jeg kommet ganske raskt i bedre form, og selv om jeg fortsatt har mye å gå på, merker jeg at treningslyst (også annen trening!) har økt og kommet tilbake der den var for et par år siden. Så for min del ar det bra med denne pangstarten akkurat denne gangen. Jeg er fortsatt støl etter treningene, men ikke slik jeg var første gang. Dessuten er ikke to timer på Barry's like - alle er unike, med nye øvelser hver gang, så det er ofte nye muskler som får kjørt seg, eller de får kjørt seg på nye måter. HI Anonymous poster hash: 14b43...607
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 Hi her. Har nå begynt å komme i veldig bra shape. Vekten er litt lavere enn da jeg startet, men bare et par kilo, men jeg merker at kroppen er helt annerledes en før- mye strammere og sterker og fikk nylig kommentar på at jeg ser veldig "fit" ut, så det har skjedd ett eller annet, ja. Jeg har fortsatt ingen skader eller "vondter", så dette gikk fint, til tross for alle advarsler om å ta det rolig i starten. Løper mye fortere enn før og klarer mye mer på styrkeøvelser. Andre med solskinns-hisorier om trening i.lign? Anonymous poster hash: 14b43...607
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Hvis du gruer deg til å trene, har du valgt feil treningsform. Trening skal være lystbetont med mindre du har en skade du skal trene opp og da vil det være en del kjeeeeedelige øvelser. Hvis du aboslutt må trene noe du ikke liker, så må du se for deg det langsiktige målet med hvorfor du trener. Anonymous poster hash: ae6d2...ea7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #16 Skrevet 24. september 2015 HI her: Jeg oppdaterer denne igjen, siden jeg ser at det har vært innlegg her med tips om trening for å komme i form. Da tipser jeg om min trening: http://www.barrysbootcamp.com/ Her kan man komme og være i elendig form, og får veldig raskt resultater hvis man holder ut. Nå er jeg 7 kilo lettere enn i januar. Er i veldig bra form: mye sterkere enn før (mer muskuløs også) og med veldig bra kondis. Jeg GLEDER meg til treningene og trener så ofte jeg har anledning - flere ganger i uka. Er fortsatt sliten etter treningene, men aldri døden nær lenger :-) Så advarslene tidligere innlegget har vært grunnløse. Jeg har fortsatt ingen slitasjeskader (trolig pga veldig variert trening) og syns bare dette blir morsommere og morsommere. Anonymous poster hash: 14b43...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå