Gå til innhold

Tips for og få igang modning eller fødsel? :)

Anbefalte innlegg

Er bare 30 men er artig og forberede seg litt og lese :)! Tenkte jeg skulle prøve og ta bringebærblad kapsler snart :) noen som har erfaring med dette?

Ett tips fra min jordmor som jobber med mange fra Midtøsten, spis dadler vær dag de to siste mnd frem mot fødsel. De fleste av de som fulgte dette fødte noen uker før termin og gikk sjeldent overtid. :) itilegg er dadler næringsrikt og fulle av jern

Er gift med en fra Midtøsten så har familie som har erfaring med dette og de spiste dette mye og det stemmer!!

Fortsetter under...

Hvorfor bare ikke la naturen gå sin gang og la barnet bli født når det og kroppen din er klar for fødsel? Jeg var veldig utålmodig og ville gjerne finne metoder for å sette i gang, men etter en del research fant jeg ut at det ofte resulterte i unødvendig mye smerter og komplikasjoner. Er i uke 39+ 4 nå, men nyter heller de siste dagene i steden for å gjøre noe som kan ende med skade for meg eller babyen.

Men det jeg leste meg frem til at kunne sette i gang: sex, kanel, stimulering av brystvorter, akupunktur, gå i trapper og bringebærte.

Anonymous poster hash: 97048...274

Hvorfor bare ikke la naturen gå sin gang og la barnet bli født når det og kroppen din er klar for fødsel? Jeg var veldig utålmodig og ville gjerne finne metoder for å sette i gang, men etter en del research fant jeg ut at det ofte resulterte i unødvendig mye smerter og komplikasjoner. Er i uke 39+ 4 nå, men nyter heller de siste dagene i steden for å gjøre noe som kan ende med skade for meg eller babyen.

Men det jeg leste meg frem til at kunne sette i gang: sex, kanel, stimulering av brystvorter, akupunktur, gå i trapper og bringebærte. Anonymous poster hash: 97048...274

Tror ikke jeg gidder og stresse med forskjellige ting, men og spise dadler gjør meg absolutt ingenting! :)

Hadde sex, dagen etter ble det fødsel. Det samme skjedde to venniner av meg. :) om det er tilfeldig eller ikke kan jeg ikke svare på;)Anonymous poster hash: 56668...794

Orker ikke så mye sex lenger haha..men holder oss til 1 g i uken ca så regner me at det holder vis jeg er moden og det skal ha noen effekt :) regner med at jeg ikke er moden på noen uker ennå så foreløpig har det ingen effekt, man skal være moden :)

Annonse

Bringebærkapsler brukte jeg forrige graviditet- Gikk 12!!! dager over termindato 😜 Kjøper ikke de igjen 😂 hihi. Men dadler kan jo ikke skade å prøve ut denne gangen. Vil gjerne la alt gå sin gang, men med en overtidsfødsel bak meg som ble ganske traumatisk er jeg villig til å prøve ting som ikke kan verken kan skade meg eller babyen 😉 Har hørt rømmegrøt har satt i gang fødsel hos noen. Men tror mye bare er tilfeldig altså. Jeg har fått jordmor til å love å strippe meg hvis jeg er moden rundt termindato. Det var dette som gjorde at jeg fikk rier forrige fødsel 😃

• 2 uker senere...

Er bare 30 men er artig og forberede seg litt og lese :)! Tenkte jeg skulle prøve og ta bringebærblad kapsler snart :) noen som har erfaring med dette?

Ett tips fra min jordmor som jobber med mange fra Midtøsten, spis dadler vær dag de to siste mnd frem mot fødsel. De fleste av de som fulgte dette fødte noen uker før termin og gikk sjeldent overtid. :) itilegg er dadler næringsrikt og fulle av jern

Er gift med en fra Midtøsten så har familie som har erfaring med dette og de spiste dette mye og det stemmer!!

Jeg lurer litt på om jeg skal prøve modningsakupunktur denne gangen 😳 Men litt skeptisk til nåler da 😜 Har begynt med dadlene 😁 hihi

Da har jeg kjøpt dadler! Uke 30 nå så jeg tenker 2 dadler om dagen? De er jo vanvittig søte, så må jo være proppet med kalorier

2 dadler vær dag er nok i massevis :) vurderer akupunktur jeg også, men tror jeg holder meg til dadlene og bringebærbladkapslene ;)

Jeg prøvde både sex, kanel, akupunktur og mange flere kjerringråd forrige gang. Babyen lå tidlig langt nede og jeg var tidlig moden. 9 dager etter termindato kom nurket. Denne gangen skal jeg ikke gjøre noen ting for å si det sånn. :o)

Jeg prøvde både sex, kanel, akupunktur og mange flere kjerringråd forrige gang. Babyen lå tidlig langt nede og jeg var tidlig moden. 9 dager etter termindato kom nurket. Denne gangen skal jeg ikke gjøre noen ting for å si det sånn. :o)

Det er nok sant som mange sier at barnet kommer når det er klart :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...