Gå til innhold

Dere med Emmaljungavogn

Anbefalte innlegg

Jeg har vasket trekket til vognmadrassen og det er tydelig merket med "this side down" Men den dustete gravidhjernen min husker jo ikke hvilken av de to madrassdelene som lå nederst! Skumgummi eller den myke ull-aktige delen?? Noen som kan værsåsnill sjekke sin madrass? :) (Er visst en såkalt deluxe-madrass, 2 år gammel)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144194092-dere-med-emmaljungavogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Edge 14/15 modellen, og jeg får ikke tatt av trekket på madrassen.. (?)  Under en den mørk (mørkblå/svart, oppå er den hvit). Kjennes som at skumgummidelen er nederst også det myke er øverst. 

(det er mer fast "under" her, og mykere øverst).

Etter å ha kjent på den igjen, så ble jeg faktisk usikker på om madrassen er "delt"? 

Kan hende de har endret madrasstypen, eller at du har standardmadrass (de bare sa jeg skulle få med deluxemadrassen da jeg skulle hente vogna i butikken, og jeg sa ha og ja, så vet ikke hva forskjellen er :)) Det er glidelås på trekket mitt, så er ikke så vanskelig å få av ;) Jeg tenkte også at det mykeste skal være øverst og skumgummien nederst. Tok av trekket for et par dager siden, og har heelt glemt hvordan det var... Er det mulig... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...