Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Hei! Jeg har nylig begynt i en deltidsjobb som støttekontakt. I denne jobben så får jeg lønn 2 mnd på etterskudd. Det vil si det jeg jobber i januar får jeg utbetalt i midten av mars. Er det vanlig? Anonymous poster hash: 27ef7...be1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Litt usikker på hvordan du mener det. I kommunen her er det vanlig at de timene man jobber for eksempel fra og med 16. januar og til og med 15. februar får man utbetalt 15. mars. 16. februar og til 15. mars får man 15 april osv osv. Kan det være på samme viset? I så fall så er det lov. Anonymous poster hash: 13073...0a6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Hvis du kun jobber som timebasert vikar, så er det vel ganske vanlig. Er du dermed fast ansatt, høres det merkelig ut. Som fast ansatt eller vikar for noen i en fast stilling, får man betalt eks. 15. januar for 1.-31. januar. Er det timebasert, får du det du jobber frem til 15. januar, den 15. februar og det du jobber 16. januar til 15. februar, den 15. mars. Anonymous poster hash: 6a40e...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå