Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex i graviditeten ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1-4 ganger i uken, avhengig av hvor mye vi har på agendaen. Han er underlig lysten for tiden (har vanligvis sex 1-2 ganger i uken), og jeg lar meg rive med selv om jeg har lett for å få vondt nå i svangerskapet (vi prøver begge å unngå det selvfølgelig, men jeg er bare så mye mer følsom og det er vanskelig å vite hvor grensene går, da det varierer fra gang til gang). 

Anonymous poster hash: 6f6bb...3e3

Jeg er i uke 37. Her har det vært i perioder. I starten og frem til uke 18 hadde vi masse sex. Når magen begynte å bule ble det mindre, så tok det seg opp igjen for han ble nok mer vandt med magen. Nå er det bare stress egentlig, slitsomt;)

Har ikke hatt siden oktober, runder straks 18 uker! Lysten er total fraværende, formen var kjip i første trimester, har en del symfysesmerter og jeg har rett og slett ikke hatt lyst på sex. Men jeg begynner å savne nærheten sexen gir så spørs om jeg ikke skal forføre min mann snart ;) når det er sagt, så har min mann klart seg helt fint disse mnd, det er bare samleie vi ikke har gjennomført :P

Anonymous poster hash: c718d...928

Annonse

Jeg er 30 uker og kunne gjerne hatt sex hver dag. Elsker kulemagen og føler meg veldig sexy, men ser at mannen blir veldig satt ut av magen. Han er redd for å skvise magen og blir lett distrahert av spark fra mini. Den letteste stillingen er nok doggy eller liggende i skje, men liker jo best å se mannen face to face. Er litt bekymret hvordan det blir når melka kommer. Det er ikke veldig sexy akkurat.

Har sex ca 1 gang i uka nå, noen ganger mer og noen ganger mindre.

Anonymous poster hash: 26280...210

Det var utrolig lite sex i ukene mellom 8-10 til rundt uke 18-19. Men nå de siste ukene har det tatt seg veldig opp igjen, og vi er oppe i nesten annenhver dag nå. Det roer seg vel igjen etterhvert som magen blir større, men enn så lenge er det fint :)

Anonymous poster hash: 8e660...a36

Annonse

Vi har ikke sex i det hele tatt nå, selv om begge to har veldig lyst. Begynte å blø siste gang vi hadde sex og den blødningen varte i 2 uker. I etterkant har vi at "liksomsex" en gang, men jeg begynte å blø etter orgasme. Nå tør vi ikke mer :(

Anonymous poster hash: 8b395...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...