*Lucky-Baby* Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Jeg er i uke 9+3 tror jeg, og har så langt hatt det greit Er veldig trøtt, og sover og sover føles det ut som, men heldigvis stiller mannen bra opp for 6-åringen vår Har vært litt kvalm, men bare spydd ett par ganger heldigvis Men siden vi har mistet så mange ganger, så er jeg veldig bekymret da :/ Håper så inderlig at den lille bamsemumsen klarer seg i mange måneder til Hvordan går det med deg?
hippmamma Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Jeg er 9+3 i dag og føler at kroppen min er på sitt dårligste så langt. Er veldig mye kvalm og har kastet opp en del i det siste. Trøtt er vel bare forbokstaven😉 er veldig følsom(hormonell) og plutselig blitt litt folkesky.. Hehe! Så mye forandring på kort tid her. Jeg jobber 40% nå for å få slappet mer av. Jeg var ikke så dårlig med førstemann, så det kom litt uventet på dette her. Men nå nærmer det seg 12 uker og da satser jeg på at kvalmen slipper Jaja, jeg klarte å være litt positiv!! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå