Gå til innhold

Er jeg gravid??? Hjelp !

Anbefalte innlegg

Hadde ikm på Lørdag ... Har bare at neg tester. Tok test sist på søndag som var negativ . Mensen har fortsatt ikke kommer og ingen tegn ! Så jeg var tenkt at den kommer vel snart... Men tok ny test idag ... Det var bare en strek etter 30 sek så jeg la den bare på benken .. Tenkte at jeg ikke er gravid . Men går tilbake til kjøkkenet kanskje etter 5 min og det ser jeg plutselig 2 streker ?? Den er svak ... Har aldri skjedd før med testen ... Har tatt noen av de den siste uka . Det er test fra billig tester ... Ikke strimmel men den plast greia ... Legger ved bilde ..

post-418453-718129_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144194042-er-jeg-gravid-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men kan jeg stole på den siden det antageligvis gikk 5 min ? Jeg vet ikke når den andre streken kom fordi jeg så ikke på den hele tiden . Så jeg tør ikke å tro det enda jeg ... Har lest her om at flere får hals positiv test...?

Hvis dette stemmer !!! Herregud !!! Første prøvde periode ... Det hadde jeg ALDRI trodd ... Gikk 6 Mnd sist ...

Men det hjelper vel ikke å kjøpe en ny test å ta det idag ?? Siden den er så svak så vil vel andre være det også? Bør vente 1 dag eller 2 ?

Hvis dette stemmer !!! Herregud !!! Første prøvde periode ... Det hadde jeg ALDRI trodd ... Gikk 6 Mnd sist ...

Men det hjelper vel ikke å kjøpe en ny test å ta det idag ?? Siden den er så svak så vil vel andre være det også? Bør vente 1 dag eller 2 ?

Ta en i morgen tidlig igjen :) men dere har nok klart det skal du se :D lykke til ❤️

Annonse

Trur nok du er gravid da. Mine var slik da eg ventet sistemann. Først var det ein strek, men da eg så på den ca 30 min etter på var det ein veldig svak strek til. Eg spurte på apotek og lege kontor, og dei sa at ein sterk og ein svak på betyr og gravid. Eg hadde også billigtester;)

Spenende for deg dette. Håper på det samme her og snart.

Syntes ikke streken er tydelig før 5 min . Den må faktisk ligge litt ... Jeg fikk ikke tatt på morgen urin .

Har bestilt flere tester nå og håper de kommer idag så jeg får tatt imorgen eller fredag ...

Tror dere dette faktisk kan bety positiv ? Selvom det ikke er innenfor 5 min ??

Ser streken, du er nok gravid :) 

Da jeg tok test var den andre streken så svak at man måtte legge godvilja til, og samboer var svært kritisk til at det var noe der. Tok test to dager etterpå og den var sterkere. Nå har jeg en frisk gutt på 4 mnd. Klarte det på 3. forsøk, førstegangs.

Gratulerer :)

Anonymous poster hash: 3ee9b...de1

Tusen takk for svar 😊 Jeg syntes den jeg tok igår var sterkere men det var en annen test ... Sikkert noe med det å gjøre ... Det tar vel litt tid før hcg stiger så en må vel bare vente ... Eller ta blodprøve hos lege ... Må en ha time til det Evt ? Er 4 dager over ikm ...

Min A1 test var også så svak når jeg var gravid med førstemann. Tok CB digital dagen etter med morgenurin som viste gravid. Er nok lurt å teste på morgenurin nå helt i begynnelsen. Man kan få en falsk positiv test hvis man lar testen ligge lenge, men da er de veeeeldig svake. Det er reagenset i testen som lager en skyggestrek der den positive streken skulle vært. Men tviler på at din er falsk positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...