Gå til innhold

På utkikk etter gode votter. Er Hestra 'de beste'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vil du anbefale noen andre? 

Er til barn på 2 og 3 år :-)

Anonymous poster hash: b71a1...392

Fortsetter under...

Skrevet

Vi prøver Hestra for første gang i år. Både jeg og guttungen (5 år).

Er superfornyød. De blir nesten for varme for meg hvis det ikke er kaldere enn minus 5.

Guttungen sier at han ikke fryser med de og tar mye lengre tid før vottene blir våte inni. De er dyre, men synes de er vært det.

Anonymous poster hash: 2cf68...9ce

Skrevet

Mine unger synes de er for stive. De vil heller ha billigvotter som de kan bevege hendene bedre i.

Anonymous poster hash: 09019...f50
Skrevet

Vi er superfornøyde med Hestra votter med ull inni. Veldig varme😊 mange votter holder ikke mål, de blir fort bløte og kalde.

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med Hestra. Absolutt de beste etter min mening.

Skrevet

Vi er også veldig fornøyde med hestra vottene med ull inni, men som ei over skrev blir de litt varme for de ikke fult så kalde dagene og da har vi andre votter fra f.eks h&m eller lignende. Har også strikkevotter.

Anonymous poster hash: 36cb2...673

Annonse

Skrevet

Har ødelagt to par Hestra ved svært beskjeden bruk, så jeg kjøper ikke flere.

Skrevet

Veldig fornøyd med hestra votter. Kvaliteten over lenger bruk har vi aldri fått testet, da de blir stjålet nesten umiddelbart på skolen. Så her er det dessverre sånn at barna, kan bare ha med seg billige hansker på skolen. De blir aldri stjålet.

Skrevet

Eller vil du anbefale noen andre?  Er til barn på 2 og 3 år :-) Anonymous poster hash: b71a1...392

vår erfaring er at de blir fort slitte, særlig de med ullfor inni. Dessuten kjennes mange av modellene stive ut. Vi har kjøpt mange par Hestra votter opp gjennom årene, nå kjøper vi andre typer Goretex votter (fra både kjedebutikker som HM og Kappahl og sportsbutikker).

Anonymous poster hash: 30093...283

Skrevet

Vi har kjøpt vill sin varmevotten. Kjenner ikke forskjell på den og hestra.

Ellers så bruker de reimatec votter i barnehagen. Varmevotten når de står på ski :)

Annonse

Skrevet

Nøstebarnvottene!!

De er varme, vindtette, myke og gode og veldig enkle å ta på. Fått masse skryt i bhg.

Anonymous poster hash: acd2b...3e2

Skrevet

ReimaTec, Nøstebarn og Didrikssons bruker vi!

Anonymous poster hash: 7e81f...508
Skrevet

Synes Troll-vottene er best!

Varmt ullfòr og de er veldig slitesterke, myke og bevegelige :)

Anonymous poster hash: 0a6ba...4ab

Skrevet

Hestra er en av de få med ullfor i (i tillegg til Nøstebarn) men jeg vet at de kom dårlig ut i en eller annen test nylig pga giftstoffer (!). Ville ha sjekka ut dette når barna er såpass små. Gjaldt sikkert ikke alle modellene heller..

Anonymous poster hash: b3e5a...d24

Skrevet

Måtte Google og i testen fra 2014 slo faktisk hestra og vossatasser ut på giftstoffer.

Anonymous poster hash: acd2b...3e2

Skrevet

Måtte Google og i testen fra 2014 slo faktisk hestra og vossatasser ut på giftstoffer. Anonymous poster hash: acd2b...3e2

Disse skal være trukket fra butikene. Men det finnes i tillegg flere typer av Hestra vottene

Anonymous poster hash: 2cf68...9ce

Skrevet

Jenta har ett par reima votter og ett par fra reflex de er supre blir ikke våt gjennom og de er ikke stor og klumpete!

Men prøv votten på jenta de først for mange er veldig store slik at hånda forsvinner og da mister hun evnen til og leke.

Skrevet

Har ikke prøvd Hestra men her foretrekker gutten å bli kald på hendene fremfor å bruke skikkelige votter. Han er 6 år, og tvinger jeg ha å bruke de tar han de av og "mister" de på skolen.

Sender han med kjipe tynne ullhansker j stedet, blir det kaldt nokk vet han at vi har det som trengs hjemme.

Anonymous poster hash: 0812f...673

Skrevet

Oi, så mange svar - tusen takk, dere!

Hi.

Anonymous poster hash: 3bc74...3d6

Skrevet

Nøstebarn er supre på små barn!!!! ;-)

Skrevet

Jeg har prøvd utrolig mange merker samt drevet butikk med barneklær og sverger til vottene fra Ticket to heaven, eller ticket outdoor som de nå heter. Varme, vanntett, og med ullfor. Samt de er utrolig mye med perfekt passform. 

Anonymous poster hash: afe0f...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...