Mamma4livet Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Vi er en stor familie som skal på tur til sommeren, 8 voksne og 1 barn på 3 år. Vi skulle egentlig reise til en vakker karibisk øy, men pga lang reisevei så måtte vi droppe det. Vi har derfor bestemt oss for å reise til en gresk øy istedenfor, men vi har liten erfaring med Hellas. Hvilken øy vil dere anbefale som er vakker og fin å reise til for en storfamilie? Vi har noen kriterier for valg: * Stedet må være greit å komme seg rundt på da vi har med en eldre person med som er dårlig til beins. * Det trenger ikke være et typisk barnevennlig sted, faktisk ønsker vi ikke å bo på et hotell som kun huser barnefamilier. * Pris har ingen relevans, vi har spart til denne turen en god stund og ønsker å bo fantastisk. Jeg setter stooooor pris på om du vil hjelpe oss med å booke en super tur for sommeren.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Jeg ville leid ferieleilighet privat. Vi ordner alltid det når vi kommer dit, første dagen. Veldig lett, og mye bedre enn hotell. Ellers ville jeg anbefalt paros, chios (da kan du dra til tyrkia også), Ikaria.... mange andre fine øyer også, men de er en del mindre. Anonymous poster hash: 20e30...1e2
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Jeg vil anbefale den koselige lille øya Santorini. Vi har vært der flere ganger på ferie, stortrives på denne flotte øya. Vi har bodd på 3 forskjellige hotel, vi likte oss best på La Mer Deluxe Hotel. Veldig god service der, kjempefine rom og bassengområde. Lykke til med valget og god ferie! :-) Anonymous poster hash: f73c5...b14
Gjest Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Rhodos har da endel flotte hoteller å by på. Relativt flatt landskap, avhenger hvor en bestiller mht eldre mennensker som er litt dårlig til beins.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Rhodos har da endel flotte hoteller å by på. Relativt flatt landskap, avhenger hvor en bestiller mht eldre mennensker som er litt dårlig til beins. Men det er jo så sinnsykt turistøy.... enig det er fint nok der, men man får veldig lite gresk følelse.... kunne vært hvor som helst i verden. Anonymous poster hash: 20e30...1e2
Gjest Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Man må reise til de stedene hvor turistene ikke ferdes vettu Bestille hotell hvor det bare er grekere feks. Ellers kan jeg anbefale Kefallonia . Lixouri, Argostoli, Fiskardo, Assos .....Og ikke minst historie der. Se Captein Corellis Mandolin og en blir hektet
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Jeg reiser jevnlig til Paros og Naxos! Jeg elsker disse øyene! Anonymous poster hash: 1b385...a35
Mamma4livet Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2015 Jeg vil anbefale den koselige lille øya Santorini. Vi har vært der flere ganger på ferie, stortrives på denne flotte øya. Vi har bodd på 3 forskjellige hotel, vi likte oss best på La Mer Deluxe Hotel. Veldig god service der, kjempefine rom og bassengområde. Lykke til med valget og god ferie! :-) Anonymous poster hash: f73c5...b14 Ja, det er egentlig mitt førsteønske, men vi har dessverre hørt at det er mye "klatring" i steintrapper så det blir derfor uaktuellt. Eller så har vi tenkt at vi tar de siste tre dagene der før vi reiser hjem.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 Dra til Samos! Og bo på Doryssa Seaside Resort. Elsker øya, elsker folket, elsker hotellet! Anonymous poster hash: 74c6b...4dc
Mamma4livet Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2015 Dra til Samos! Og bo på Doryssa Seaside Resort. Elsker øya, elsker folket, elsker hotellet! Anonymous poster hash: 74c6b...4dc Takk for tips. Hvor flyr man når man skal reise til Samos? Er det egen flyplass på øya?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå