9desember Skrevet 20. januar 2015 #1 Del Skrevet 20. januar 2015 Datteren min begynte å gå for et par uker siden, på dagen 13 mnd gammel. Jeg har bare brukt tykke sokker på henne ute til nå, da hun kun har sittet i vogn eller blitt båret når hun har vært ute. Men nå har jeg blitt invitert med på en akedag med venninner og barn, og tenkte at kanskje det var på tide å kjøpe noen vintersko. Når jeg har prøvd innesko på henne tidligere så har hun grått og "nektet" å ha dem på. Mitt spørsmål er vel egentlig: Hvordan burde jeg gå fram? Burde jeg kjøpe innesko og trene med det først? Eller kjøpe utesko og trene med dem inne først? Eller bare ta på henne skoene når vi skal ut og bare la henne bli vant til det sånn? Tviler på at hun kommer til å gå så mye ute i all denne snøen, men det er jo på tide å innføre sko likevel kanskje? Hva er deres tips og erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Del Skrevet 20. januar 2015 Jenta mi hatet sko da hun fikk det. Synes det var pyton å gå med, ikke rart kanskje når skoene er tunge og det blir på en måte en egen teknikk. Men hun måtte jo lære seg det en gang så vi fortsatte å bruke sko hver gang vi var ute. Ville holde oss eller noe mens hun gikk i begynnelsen, men løsnet etter en måneds tid. Tror på ingen måte det hadde blitt lettere å utsette innføringen av sko. Anonymous poster hash: 8fb7b...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 21. januar 2015 #3 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg har akkurat kjøpt sko til lillegutt som er 13mnd og såvidt begynt å gå litt. Har hatt de på hver gang vi er ute på noe og prøvd å gå litt med de inne... Han er ikke overbegeistret for de enda, men det går seg vel til Anbefaler Skinnskoene med snøring fra Skofus. Kjøpte først et par viking men synes disse var så smale og umulig å få på foten. Skoene fra Skofus er vide og lette og smette foten nedi Endret 21. januar 2015 av Tilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9desember Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 22. januar 2015 Takk for svar! Endte opp med noen lette, men litt trange sko å få på. Super-fit, tror jeg de het. Får håpe de duger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå